Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

har hatt mange kjipe kvelder der fylla har tatt overhånd..mest i fjortis tia det da,når man bare var tosk og drakk for harde livet...

 

En av de værre var vel den gangen jeg drakk meg grisedrita på vodka,stakk ut med en kompis og en venninne,husker bare små glimt,at kompisen driver å drar meg rundt,fordi jeg ikke klarte å stå på beina...til slutt tok de med meg hjem,noe som jeg selfølgelig syns var helt nørd,men som jeg skjønner nå var det beste de kunne gjøre... jeg blei dratt opp trappa til badet...da kom muttern... så var jeg dårlig..spøy ned hu og hele badet....  :cry:  Våkna dagen etter,fikk på meg buksa,putta hånda i lomma,og fant en halvspist most banan... :hrm: ....huska ingenting....var fortsatt noe full.... fikk møte de mest stramme ansiktene jeg noen gang har sett når jeg gikk ned i stua.....

Høres kjent ut. Du er ikke tilfeldigvis fra Bergen? ;P

 

Jeg tok bussen fra bergen sentrum til laksevåg, da et par stykker kom bærende på en kar. De fikk slengt han i et sete på bussen og betalt for han (han var kubbet helt). Da de skulle av på Laksevåg våknet karen derimot til og blånektet å gå av bussen. Han tviholdt seg fast og nektet å gå av. Bussjåføren truet med å ringe politiet, og vennene til karen prøvde å overtale han så godt de kunne. Til slutt gikk han av da, etter mye om og men :p

hehe nei...er ikke fra Bergen :p

 

Slenger til en historie til fra hyttertur med brodern....

 

Han hadde med seg en flaske Vodka,også hadde vi no pils,satt bare å slappa av,spilte kort..koste oss med noen pils...jeg var da 15,og brodern 22...så drar han frem flaska med Vodka,og spør om jeg skal være med på spritpoker... tøff i trynet som jeg er,så er jeg selfølgelig med....

 

Spillet gikk raskt og enkelt,og jeg tapte 15 runder på rad,dvs 15 shotter..på ca 15-20 min.... jeg blei så dårlig...sovna i sofaen...brodern dytta til meg,jeg følte magan komme opp i halsen,husker at jeg febrilsk prøvde å løpe ut,klarte seff å løpe på veggen,spøy oppetter veggen,tar tak i døra..spør oppover døra...river opp døra..spyr på andre siden av døra...spyr utover hele ''terrasen''.... sovner på utsia.... etter en stund kopa jeg meg i seng.... og blei vekt dagen etter av brodern,som inviterte meg på frokost på nærmeste burgersjappe.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste historien jeg husker (/blitt fortalt av dama) er at jeg etter en vellykket tur på byen, etter å ha lagt meg, stod opp igjen og løp rundt ute i bakgården for å finne reinsdyret Rudolf (jeg skulle hjelpe nissen), og nei, det var ikke juletider.

 

Ellers har jeg hoppet mellom hustak og sånt i fylla. Et under at det har gått bra.

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt uttalige mange ganger med blodtrimmet moped til en kompis som brukte å ha mange fester ihelgene, bor sånn ca 2 mil ifra han :D

 

skulle "lekeslåss" med en kompis , jeg snubla å datt ned i asfalten med et brak, den ene siden av hodet mitt så ikke ut,var rød og blå :D

 

Var på bursdag til en kompis, drakk meg så full at jeg ikke huska en dritt, hadde vist spydd som f... og gått med buksene på knærne, så jeg ble kjørt hjem av en som var full han og, hjemme spydde jeg på dassen(ikke neddi dassen, men utenfor), spydde vist over hele senga mi og :D

 

Ble lurt av noen jenter til å bli med dem på nashspiel, den ene jenta tok av meg genseren og gjemte den, ble så forbanna at jeg begynte å rasere huset, heldigvis fikk jeg igjen genseren og jeg begynte turen hjemover, å gå....kom 2-3 kilometer, satte meg i et buss skur og der sovnet jeg, helt til neste morgen, da kom det en gammel fyr og spurte om jeg ventet på bussen, jeg som var litt småfull, bare "jattet" med...men da jeg skulle ringe til mamma for å spørre om hun kunne hente meg, på buss skuret, så har faen meg mobilen min blitt ødelagt over natten, ikke spørr hvorfor, fordi det vet jeg ikke :D

 

En fest hadde jeg vist klådd på dama til en kompis,jeg var dritings, ble mobba litt av det av en kompis, hver gang vi gikk forbi dama til kompisen min :D

 

På et naschspiel: jeg og noen kompiser skulle akkurat til å gå, men så kom det en fyr som ikke er helt rett i hodet, skulle banke opp kompisen min, og han tok av seg t-skjorta og trodde han var "SÅ" kul, vi fikk roet han ned, og de andre kompisen mine begynte å gå bare, men jeg ble igjen og yppet som f.... på den fyren, åsså slo jeg til han, var jo så full og, jeg tror jeg traff kjeven hans, fordi etter 5 dager med ondt i hånden dro jeg til sykehuset for å få en røngten på hånda, hehe, der sa de at jeg hadde brukket noen bein på lillefinger knokkelen :D

 

 

hadde vært på fest til en kompis, jeg orket ikke å ligge over til han, og var desperat for å komme hjem, en annen kompis av meg hadde mopeden sin der, han var edru, og han skulle kjøre meg hjem, det var nå greit tenkte jeg, så etter vi hadde kommet et lite stykke, var det noen som hadde kjørt utenfor i grøfta med bilen sin, de var fulle, de spurte om vi kunne hjelpe de å skubbe bilen opp på veien, så gjorde vi det og begynte å kjøre videre, etter vi har kommet 4-5 kilometer, gjett hvem som kom da, jo det var purken :thumbdown: da ble det 750 kroner minus i lommeboken min :ermm:

 

har gjort flere tinger og, men orker ikke å ramse opp alt, blir så mye da :p

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Vi har jo kompisen min (som har veldig lav selvtillit), som ble sjekka opp av ei dødsfin dame ute på byen. Jeg sto rett i nærheten. Han syns ikke akkurat han ser ut som en type damer ville komme bort og sjekke opp.

 

Dama: "Jeg har sittet og sett på deg kjempelenge, syns du virker kjempekoselig"

Kompisen: "Erru dum eller?" også snudde han og gikk.

 

Så gikk det 5 minutter så skjønte han hva han egentlig hadde sagt..han trodde instinktivt at dama måtte være dum i hue for å sitte og se på han :p Burde nok ikke sagt det rett ut nei :) Han er fortsatt singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm.. Synes synd på alle som har foreldre som blir kjempesure når ungene deres drikker. Jeg skjønner dem jo, men uansett.

Jeg får lov for foreldene mine å ha fest, drikke, komme drita hjem osv.. Foreldene mine blir tryggere når jeg sier at jeg skal ut og feste, enn at jeg late som jeg ikke skal noen ting. Jeg forteller somregel foreldene mine ca. hvor mye jeg kommer til å drikke, og om jeg kansje kommer hjem.

Jeg synes ihvertfall det er genialt at foreldene mine vet hva jeg driver med.

 

Forrige helg var pappa og noen venner på "Blues Kveld" på et hotell, og jeg inviterte noen kompiser over for noen pils og litt god kaffe. (Barberte forresten en kompis på hodet :mrgreen:) Ca. i to tiden kom vi på at jeg skulle kjøre en kompis hjem på mopeden min (corvette), gikk kjempefint det. Møtte på pappa i en taxi litt lengre ned i veien gjorde vi også. Pappa hadde funnet den ene kompisen min sovende på sofaen når han kom hjem. Alt gitt fint, ikke noen sure miner. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...