Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heaheahea, mange kuler artige historier her ja :!:

 

Jeg har aldri vært full, så jeg bare lurer på hvordan det er når man er full? Liksom, hvordan tenker man, hvordan ser man? Jeg skjønner iallfall at man gjør veldig mye rart når man er berusa men, hva tenker dere når dere finner ut at dere skal gjøre slike teite ting? Kanskje vanskelig å skildre det men ;)

(egne erfaringer) Du ser deg selv på en måte utenifra. "Jøss, sa jeg virkelig det?" Du sier det meste du har på hjertet og gjør det meste som faller deg inn. Synet blir litt forstyrret. Litt vanskeligere å fokusere. Dagen etter husker du lite av detaljene. Noen får vondt i hodet. Ikke jeg :tease:. Vet ikke hva mer man kan si...

Lenke til kommentar
Heaheahea, mange kuler artige historier her ja  :!:

 

Jeg har aldri vært full, så jeg bare lurer på hvordan det er når man er full? Liksom, hvordan tenker man, hvordan ser man? Jeg skjønner iallfall at man gjør veldig mye rart når man er berusa men, hva tenker dere når dere finner ut at dere skal gjøre slike teite ting? Kanskje vanskelig å skildre det men  ;)

(egne erfaringer) Du ser deg selv på en måte utenifra. "Jøss, sa jeg virkelig det?" Du sier det meste du har på hjertet og gjør det meste som faller deg inn. Synet blir litt forstyrret. Litt vanskeligere å fokusere. Dagen etter husker du lite av detaljene. Noen får vondt i hodet. Ikke jeg :tease:. Vet ikke hva mer man kan si...

Hehehe oki :D

Lenke til kommentar
Heaheahea, mange kuler artige historier her ja :!:

 

Jeg har aldri vært full, så jeg bare lurer på hvordan det er når man er full? Liksom, hvordan tenker man, hvordan ser man? Jeg skjønner iallfall at man gjør veldig mye rart når man er berusa men, hva tenker dere når dere finner ut at dere skal gjøre slike teite ting? Kanskje vanskelig å skildre det men ;)

Prøv å se da vel! :p

Lenke til kommentar
Heaheahea, mange kuler artige historier her ja  :!:

 

Jeg har aldri vært full, så jeg bare lurer på hvordan det er når man er full? Liksom, hvordan tenker man, hvordan ser man? Jeg skjønner iallfall at man gjør veldig mye rart når man er berusa men, hva tenker dere når dere finner ut at dere skal gjøre slike teite ting? Kanskje vanskelig å skildre det men  ;)

Prøv å se da vel! :p

:yes:

 

men er ikke gøy hvis man drikker for mye... har hatt en liten accident eller 2 jeg og.. våknet opp å skjønte ikke hvordan jeg kom meg hjem..

Lenke til kommentar

har hatt mange kjipe kvelder der fylla har tatt overhånd..mest i fjortis tia det da,når man bare var tosk og drakk for harde livet...

 

En av de værre var vel den gangen jeg drakk meg grisedrita på vodka,stakk ut med en kompis og en venninne,husker bare små glimt,at kompisen driver å drar meg rundt,fordi jeg ikke klarte å stå på beina...til slutt tok de med meg hjem,noe som jeg selfølgelig syns var helt nørd,men som jeg skjønner nå var det beste de kunne gjøre... jeg blei dratt opp trappa til badet...da kom muttern... så var jeg dårlig..spøy ned hu og hele badet.... :cry: Våkna dagen etter,fikk på meg buksa,putta hånda i lomma,og fant en halvspist most banan... :hrm: ....huska ingenting....var fortsatt noe full.... fikk møte de mest stramme ansiktene jeg noen gang har sett når jeg gikk ned i stua.....

Lenke til kommentar
Heaheahea, mange kuler artige historier her ja  :!:

 

Jeg har aldri vært full, så jeg bare lurer på hvordan det er når man er full? Liksom, hvordan tenker man, hvordan ser man? Jeg skjønner iallfall at man gjør veldig mye rart når man er berusa men, hva tenker dere når dere finner ut at dere skal gjøre slike teite ting? Kanskje vanskelig å skildre det men  ;)

Er man full så tenker i hvertfall jeg ganske klart ( innbiller jeg meg), men uansett hva jeg skal si eller gjøre, går det til helvete. Og man tenker ikke over konsekvenser. Er man dritings derimot, så er man bare borte, og det er det ikke gøy å være.

 

Har ingen veldig bra historier selv, har driti meg ut maaange ganger, men ingen er noe særlig morsomme.

Men har f.eks kommet sørpe hjem, mamma spør om jeg har drukket, jeg blånekter jo...Så for å vise at jeg har full kontroll skal jeg lene meg avslappet mot døra, men det blir istedet til at jeg tryner over dørstokken og slår huet i gulvet. Men fortsetter jo å blånekte da... sikkert veldig troverdig...

Endret av T.L
Lenke til kommentar

16 år på klassefest hos kompis. 2 flasker Blue Nun.

 

Spydde på kompis.

 

Påsto at jeg kunne fly (minnutter senere motbevist ved å hoppe fra spisebordet og lande på (og knuse) TV'en.

 

Spørre alle kvinnene på festen og de var klar for litt skikkelig pulings (med spye i kjeften og seriøse balanseproblemer har jeg blitt fortalt) og kalle dem for horer når de lo av meg og sa nei.

 

Reiv opp alle blomstene i blomsterbedet og stappa dem i postkassen.

 

Sovna i hagen.

 

Dreit på meg.

 

Ble henta av mor og far morgenen etter.

Lenke til kommentar
har hatt mange kjipe kvelder der fylla har tatt overhånd..mest i fjortis tia det da,når man bare var tosk og drakk for harde livet...

 

En av de værre var vel den gangen jeg drakk meg grisedrita på vodka,stakk ut med en kompis og en venninne,husker bare små glimt,at kompisen driver å drar meg rundt,fordi jeg ikke klarte å stå på beina...til slutt tok de med meg hjem,noe som jeg selfølgelig syns var helt nørd,men som jeg skjønner nå var det beste de kunne gjøre... jeg blei dratt opp trappa til badet...da kom muttern... så var jeg dårlig..spøy ned hu og hele badet.... :cry: Våkna dagen etter,fikk på meg buksa,putta hånda i lomma,og fant en halvspist most banan... :hrm: ....huska ingenting....var fortsatt noe full.... fikk møte de mest stramme ansiktene jeg noen gang har sett når jeg gikk ned i stua.....

Høres kjent ut. Du er ikke tilfeldigvis fra Bergen? ;P

 

Jeg tok bussen fra bergen sentrum til laksevåg, da et par stykker kom bærende på en kar. De fikk slengt han i et sete på bussen og betalt for han (han var kubbet helt). Da de skulle av på Laksevåg våknet karen derimot til og blånektet å gå av bussen. Han tviholdt seg fast og nektet å gå av. Bussjåføren truet med å ringe politiet, og vennene til karen prøvde å overtale han så godt de kunne. Til slutt gikk han av da, etter mye om og men :p

Lenke til kommentar

En kamerat av meg og jeg skulle drikke tequila.. Han hadde invitert to jenter, og ringte dem utpå kvelden, og da var de tydeligvis drita.. Vi drakk opp flaska med tequila på 30min, og når jentene kom viste det seg at de hadde drukket en flaske øl... På deling

 

Satt i sofaen og kjente at jeg begynte å svette noe sinnsykt.. Så kjente jeg at jeg måtte spy, hu ene dama var på dassen atm, så jeg løp ut isteden.. Løp på døra, lakkerte trappa, plenen utenfor leiligheten, og et tre.. Mens naboen stod å så på.. Så sovna jeg i gresset og våkna av at bikkja til naboen stod å slikka meg i trynet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...