salif Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Spy før barnetv var ferdig Vel og merke noen år siden, og det er den eneste gangen jeg har spydd på grunn av for mye alkohol Det dummeste jeg har gjort var gangen jeg fant ut jeg skulle slå hjul... au Ellers har jeg vrikket foten ett x antall ganger gjør vondt med en gang så går det over (alkohol fungerer veldig bra som smertestillende) våkne på morgenen dagen etterpå med syke smerter og en ankel som er dobbelt så stor som vanlig :] Endret 15. september 2004 av salif Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 er 16 , har ALDRI drukket alkohol.. skal prøve og holde meg borte fra alkohol. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 er 16 , har ALDRI drukket alkohol.. skal prøve og holde meg borte fra alkohol. Gi tilbakemelding hvordan det går Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 er 16 , har ALDRI drukket alkohol.. skal prøve og holde meg borte fra alkohol. Gi tilbakemelding hvordan det går ja :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Det må vel være i 8. klassen på ungdomsskolen (1992?). Var "klassefest" hos ei venninne når foreldrene var borte i helga. Selv om hele bygda var der stort sett da. Plenty med øl og sprit. Og jeg hang på verandaen og spøy, mens naboene noterte flittig i notisblokka si, og plapra ivei. Dagen derpå ble jeg konfrontert med nyhetene av foreldrene mine og ble "grounded" for 3 uker, og da fattern lurte på hvor jeg hadde fått alkohol fra, turte jeg ikke si jeg hadde rappa sprit fra barskapet hans, så jeg skyldte på en 20-åring som hadde kjøpt øl til masse folk. Gjett om han ble småforbanna når fattern dro hjem til han. Var jo ikke hans skyld engang Vi var en ganske forfyllet gjeng fra vi var 13..men merkelig var foreldrene våre så naive at de ikke kunne tenke seg ungene deres gikk på fylla i helgene når de "sov over" hos sine klassekamerater. En gang var jeg så fyllesjuk etter å ha festa hos en kompis dagen før, men måtte selvsagt late som ingenting, så når foreldrene mine ringte og sa det var middagstid, grisespydde jeg på dass oppe hos kompisen, dro hjem, trøkte i meg litt mat, fant ei unnskyldning for å dra tilbake, tror vi hadde linka sammen Amiga'ene våre ja..var vel det som var den "egentlige" grunnen til at jeg overnatta hos han. Og så spydde jeg når jeg kom tilbake til han igjen. Hydre. Endret 16. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 er 16 , har ALDRI drukket alkohol.. skal prøve og holde meg borte fra alkohol. Gi tilbakemelding hvordan det går ja :!: Synes alkhol er lite fasinerende. Bare moro i det rette selskapet... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 alkohol er ein sikker vinnar uansett selskap ^^ Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 alkohol er ein sikker vinnar uansett selskap ^^ I second that.... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Var på konfirmasjonsleir, I fjor i oktober var det vell.. Vi skulle gjøre noe vi selv vile på sændag, noen sparket fotball, andre var med i band, men jeg måtte selvsagt være med på filmgruppa. Vi skulle lage "Jackass" ( ) men siden vi ikke kunne risikere å skade oss, skulle vi drite oss ut istede. Vi planla å løpe i boxer ut på fotballbana full av folk, mens vi filma. Men like før vi skulle filme, konfronterte lederen meg, og på en merkelig måte overtalte meg til å løpe i g-streng. Når en gutt løper i g-streng holder ikke utstyret seg på plass. Og det som ikke er på plass blir synelig, og selvsagt var det jenter med på fotballen Vi gjorde flere ting også, men det skal ikke nevnes... Var litt flau når vi skulle vise filmen Endret 16. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vi var ikke fulle. Lederen var syk i hodet. Kan sikkert få tak i filmen hvis du vil se Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Vi var ikke fulle "Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol? Endret 16. september 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) hehe.. Fikk ikke med meg at det var fulle flauser Vell, jeg har egentlig aldri vært ordentlig full da, men jeg fridde til ei 60 år gammal dame bitte-litt påvirket Endret 16. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Off-topic @ ace_ventura: Send meg URL til filmen i PM :!: Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Off-topic @ ace_ventura: Send meg URL til filmen i PM :!: Legg heller URL her Btw: Mange syke historier her.. Selv har jeg bare vært brisen et par ganger, men det blir vel mer morro med åra Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kasp: Har ikke filmen, men kan få tak i den. Ville ikke lagt den ut her da... Nok O-T Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jeg fridde til ei 60 år gammal dame bitte-litt påvirket jeg har egentlig aldri vært ordentlig full da Takk og lov, tror du bør fortsette den trenden. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ingenting å le av Værste er at det vistnok var med innlevelse og virkelige følelser. Hadde vist grini litt når hu sa nei. Men, men.. Gla jeg ikke husker noe Endret 16. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 alkohol er ein sikker vinnar uansett selskap ^^ I forhold til hva da? Andre rusmidler? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Heaheahea, mange kuler artige historier her ja :!: Jeg har aldri vært full, så jeg bare lurer på hvordan det er når man er full? Liksom, hvordan tenker man, hvordan ser man? Jeg skjønner iallfall at man gjør veldig mye rart når man er berusa men, hva tenker dere når dere finner ut at dere skal gjøre slike teite ting? Kanskje vanskelig å skildre det men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå