Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Slo en fyr i magen og satte kneet oppi haka på han i fylla engang.

Beit nesten tvers gjennom tunga og blødde som en gris..ikkeno kult.

Havna i fyllearrest + avhør om episoden.

Derfor drikker jeg ikke mer. Vil ikke gjøre sånt tull mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så utrolige mye vittig som blir skrevet i denne tråden.

Har en kamerat som har gjort noe ganske sykt.

Vi var på fest hos noen venner. Skikkelig fjortisfest (masse drikke, klining osv)

Han kameraten min låste seg inn på et rom med en kjerring og de lå å klinte. Da venninen til hun damen fant ut dette gikk hun ned å banket og banket på døren.

Tjåmmien min ble ganske lei og følte seg ikke fullt så bra.

Så han måtte rope på elgen. Det som var jævlig vittig var at når han åpnet døren for å løpe på dass sto hun venninen til hun han klinte med rett utenfor og han lot strålen stå til.

Han elget hun midt i trynet. Jeg sto et stykke bak og fikk med meg dette. Jeg rullet på golvet i latter mens hun venninnen plukket paprikabiter av oppelget grandiosa ut av håret...

Var en utrolig opplevelse som vi snakker om ennå.

CyC

Lenke til kommentar
21. Har en meningsfylt samtale med skapet som står ved siden av senga

Eller en gren på en busk ;)

27. Forklare for dine foreldre at du bare har vært hos en kamerat og spilt ludo (mens man egentlig har glemt å legge fra seg helflaska med absolut sitron og holder den i hånda)

Klassiker for et par år siden =P

28. Spise noe som ser godt ut (som viser seg å være ei kongle)

Spiser jeg hver dag det...mamma er ikke til å lage mat =P

Lenke til kommentar

Utrolig mye bra her :green:

For et par år siden var jeg på tivoli i fylla(!), jeg og en vennine tok en barnekarusel sammen. Da vi var de eneste på denne (det var seeeeint på kvelden) ropte jeg til fyren at han skulle kjøre forte, noe han gjorde. Fikk da den lyse ideen at jeg skulle hoppe av i fart....Tok springfart og stupa av karuselen. Tryna noe så inni faderullan og skrapa opp hele trynet og overkroppen, ødla og håndleddet :laugh:

Sist halloween var jeg og dama innvitert på party hos noen venner jeg ikke hadde sett på lenge, dama hadde aldri møtt disse heller. Vi var godt i farta da vi kom og til min store glede ble det servert spritgele! Dama mi fikk (desverre) ikke beskjed om at det var sprit i gelen og åt seg ganske full :D

Da jeg senere på kvelden sto ute og snakket med en kompis, så kom vi tilfeldigvis innpå temaet damer. Kameraten min spurte åssen dama mi var og jeg sa selvfølgelig at hun var kjempegrei osv(skrøyt skikkelig av henne)... I neste øyeblikk så kommer hun krabbende rundt hjørnet (ka-non) og SPYR på skoa til kameraten min!!! :wow::thumbs:

Lenke til kommentar
Utrolig mye bra her :green:

For et par år siden var jeg på tivoli i fylla(!), jeg og en vennine tok en barnekarusel sammen. Da vi var de eneste på denne (det var seeeeint på kvelden) ropte jeg til fyren at han skulle kjøre forte, noe han gjorde. Fikk da den lyse ideen at jeg skulle hoppe av i fart....Tok springfart og stupa av karuselen. Tryna noe så inni faderullan og skrapa opp hele trynet og overkroppen, ødla og håndleddet :laugh:

Sist halloween var jeg og dama innvitert på party hos noen venner jeg ikke hadde sett på lenge, dama hadde aldri møtt disse heller. Vi var godt i farta da vi kom og til min store glede ble det servert spritgele! Dama mi fikk (desverre) ikke beskjed om at det var sprit i gelen og åt seg ganske full :D

Da jeg senere på kvelden sto ute og snakket med en kompis, så kom vi tilfeldigvis innpå temaet damer. Kameraten min spurte åssen dama mi var og jeg sa selvfølgelig at hun var kjempegrei osv(skrøyt skikkelig av henne)... I neste øyeblikk så kommer hun krabbende rundt hjørnet (ka-non) og SPYR på skoa til kameraten min!!! :wow::thumbs:

Namm.. lenge sida jeg har smakt det. Har du en god oppskrift på sprit-gele?

Lenke til kommentar
fikk juling av en fyr fordi en annen fyr hadde sagt at jeg drev å rota med dama hans, selv om jeg bare satt å snakke med dama som ikke var dama hans engang.

Og egentlig var det ikke deg men en kamerat som satt og prata.

:hmm:

Hva mener du nå?

At jeg sugde hardt i å forklare? :p

Lenke til kommentar
fikk juling av en fyr fordi en annen fyr hadde sagt at jeg drev å rota med dama hans, selv om jeg bare satt å snakke med dama som ikke var dama hans engang.

Hva mener du nå?

Liksom litt sarkastisk ment sikkert.

At du fikk bank for at kammeraten din prata med ei dame som ikke engang var dama til han du fikk bank av.

Vanskelig å forklare..

Lenke til kommentar

Hva mener du nå?

Var bare så komisk at det ikke engang var dama til fyren som banka deg så det var bare dette som manglet for å gjøre fylle-misforståelse historien komplett.

Lenke til kommentar
Namm.. lenge sida jeg har smakt det. Har du en god oppskrift på sprit-gele?

Lag gele som vanlig etter anvisning på pakken som du kjøper i butikken, men bytt ut endel av vannet med sprit. Kjempegodt! :thumbup:

bare pass på at du ikke får en altfor skarp spritsmak, mange som ikke liker dette...

Lenke til kommentar

Hva mener du nå?

Var bare så komisk at det ikke engang var dama til fyren som banka deg så det var bare dette som manglet for å gjøre fylle-misforståelse historien komplett.

Aha, nå forstår jeg :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

shotta 12 flamingshots, med samboca etter 6 halvlitere. 2 t over bøtta.. sovna til og med.. :blush:

en kompis av meg var frekk mot en stygg dørvakt.. endte med at jeg ble nikka ned... ikke særlig kult! :thumbdown:

rota med x'en på grisefylla, mens jeg hadde dame.. opss, men det gikk bra til slutt da!

hmm.. tror vi sier stopp der jeg ;)

Lenke til kommentar

Hm, var en nyttårsaften for sånn ca. 9-10 år siden, vi feiret hos en kompis. Jeg hadde gått til innkjøp av store mengder fyrverkeri. Planen var å holde seg edru fram til 24:00, skyte opp det vi hadde av fyrverkeri og så drikke utover natta.

Det endte opp med at jeg var drita kanon før kl. 22, og rundt klokka 24 var det ikke mye jeg husker fra. Jeg ble fortalt neste dag at jeg hadde stått utenfor med lighteren, tent på hele posen med fyrverkeri slik at raketter og annet fløy mellom øra på meg. At jeg ikke ble hardt skadet eller drept er helt utrolig. Litt brennmerker på hendene hadde jeg dog. La oss bare si at de påfølgende nyttårsaftnene så kjøpte jeg -ikke- inn noe fyrverkeri. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...