Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg har ledd meg skakk av all djevelskapen alkoholen medbinger og jeg føler at jeg må bidra med 2 historier.

 

1. For ca et år siden var jeg på en liten fest hjemme hos en venn av meg. Pils, vin og sprit på menyen. Jeg drakk en halv flaske vin og var i perlehumør, helt til vi fant ut at den siste flasken med vin og spriten var låst inne i et skap, og verten hadde mistet nøkkelen :p .'

 

Og da brøt helvete løs. Alle var tørste som juling så vi gikk løs på skapet med verktøy, dirker og bannord. dette var et skikkelig skap, ikke ikea-sheiBe.

Etter 2 timer i halvrusen fant vi ut at vi skulle prøve alle nøklene vi fant, ingen passet så vi tok baufilen og begynte å kappe i filler noen innerdørnøkler. etter enda en halvtime med en "tilpasset" nøkkel gikk skapet opp og jubelen sto.

 

Jeg drakk alt for mye alt for fort, tok en stor omvei hjem og la meg i håp om at alt var i orden. Kvarter senere lå jeg over dassen og spøy i halvannen time.. var fyllesjuk til klokka 6 neste dag...

 

2. 17.mai i fjor. Nydelig vær og fest hos en annen venn av meg. Mye pils og cider fort ned. SÅ jeg fant ut at å klatre i trær I DRESS var en god idè... resultat: dressbukse til over 1000 spenn revnet når jeg lekte tarzan :roll:

Lenke til kommentar

Kjenner vi oss igjen i noe her eller?

 

1. Du tror helt oppriktig at å danse med armene over hodet mens du vrikker på rumpa og roper YOOHOO er svært sexy...

 

2. Du har plutselig bestemt deg for å betro deg til noen ...

 

3. På din siste do-tur var du plutselig forvandlet fra gudinne til Cowboy-Laila...

 

4. Du mister kl. 03.00 kebaben på gulvet, plukker den opp og fortsetter å spise...

 

5. Du begynner å grine og forteller alle hvor glad du er i dem...

 

6. Det er mindre enn tre timer til du skal være på jobb...

 

7. Du har funnet en dypere og mer spirituell side ved nerden som sitter ved siden av deg...

 

8. Mannen du flirter med er din tidligere biologilærer...

 

9. Du føler en overveldende trang til å kaste klærne og stå på bordet og synge med imaginær mikrofon....

 

10. Øynene dine nekter å holde seg åpne uten hjelp, så du beslutter å holde dem halvt lukket og føler at det gir deg en eksotisk og sexy look...

 

11. Det virker som en brillefin idè å bli trillet nedover gaten i en handlevogn...

 

12. Du kjefter på bartenderen fordi han har gitt deg bare blandevann, (mens sannheten er at smaksløkene dine ikke lenger kjenner vodkaen...)

 

13. Du tror du har lagt deg i sengen, men hodeputen kjennes mistenkelig

ut som kjøkkengulvet...

 

14. Du starter envher samtale og setning med: "Ikke misforstå meg, MEN..."

 

15. Du oppdager for sent at toalettlokket er nede...

 

16. Klemmene dine begynner å minne mistenkelig om angrepstaktikk i wrestling...

 

17. Du er så trøtt at du setter deg ned på gulvet, (hvor du enn måttebefinne deg), og tar en liten blund...

 

18. Du slutter å lukke knappen i buksen etter toalettbesøk, dette sparer dyrebar tid som heller kan tilbringes med drinken...

 

19. Du tar av deg skoene fordi du oppriktig tror at det er skoene som får deg til å gå litt rart...

 

20. Du aner ikke hvor vesken din er... (for jentene da... vi gutter mister vel lommeboken?)

Lenke til kommentar

Afseth: Right on.

 

Jeg er ENGLEBARN når det gjelder alkohol, i forhold til dere. Det verste jeg har gjort, er vel å kline med flere jenter på samme kveld, men det var egentlig ikke så gale. Ellers har jeg aldri spydd eller sovnet på fest. (Og ja, jeg har tyllet en god del på en gang).

Lenke til kommentar

Det sykeste jeg har gjort er å drikke en halv rusbrus i høstferien. Hva er alt dette snakket om at alkohol er så skamdigg?

 

Det sykeste jeg har gjort, er at jeg drakk en halv rusbrus, og gikk og la meg. Så gæren er jeg.

 

JEG er englebarn!

 

PS: Til deres informasjon: Jeg er ingen latsabb, ikke usosial eller noe lignende, bare så dere er klar over det. Er enten på trening eller er sammen med venner.

Lenke til kommentar

Kjenner vi oss igjen i noe her eller?

<1. På bordet> <4. Bare at det var burger.> <11. På glattisen> <13. Det var i gangen> <18. Eventuelt glemme å ta på seg buksen, for så å springe med buksa på knærne å snuble*dunk i gulvet*>

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Jeg og to kamerater tok transiten til faren til han ene, og kjørte rundt i byen, alle under 18 og alle med inntak av alkohol, jeg presterte og rive i handbrekket så vi kjørte i grøfta. :p

Alkohol + bil = :thumbs:

Faren hans fant det ut etterpå da, var fritt for pigger i dekkene, skjer slikt når man burner i 140. Men alt han sa var: "vi gjorde også slikt når vi var unge, men ikkje sej det tel stemora di". :p

Lenke til kommentar

21. Har en meningsfylt samtale med skapet som står ved siden av senga

 

22. Prøve å starte bilen til moren din med dine husnøkler mens din mor sitter inne i stuen ca 5 meter unna.

 

23. Prøve å sjekke opp en person mens spystrålen står en meter ut av kjeften.

 

24. Gå og løfte på alle man ser (og ikke ser)

 

25. Spise kebab, spy den opp, kjøpe ny kebab og spy den opp igjen...

 

26. Stikke av med andre sine sko (gjerne en av hver)

 

27. Forklare for dine foreldre at du bare har vært hos en kamerat og spilt ludo (mens man egentlig har glemt å legge fra seg helflaska med absolut sitron og holder den i hånda)

 

28. Spise noe som ser godt ut (som viser seg å være ei kongle)

Lenke til kommentar
Hva er alt dette snakket om at alkohol er så skamdigg?

Alkoholen i seg selv er ikke skamdigg, men tingene som kan skje er som oftest bra. Se vekk i fra disse folkene som skriver at de har blitt banket, fyllakjørt og stjålet. Dette skjer bare med barn som får for lite oppmerksomhet som unge, og må drikke for å unslippe sin tragiske eksistens.

 

Lages det et "hva er det beste som har skjedd i fylla", så er det utrolig mye tidig, gøyt og flott.

Lenke til kommentar

Fylla er mye mer oppturer enn nedturer, har bare hatt en nedtur da jeg fikk juling av en fyr fordi en annen fyr hadde sagt at jeg drev å rota med dama hans, selv om jeg bare satt å snakke med dama som ikke var dama hans engang.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

værste jeg noen gang har gjort var når jeg å en kamerat skulle drikke for første gang (første gang for meg) Jeg drakk meg FETTE drita på tyrkisk pepper..så gikk til rema 100 (der alle handlevognene står UTE) tok å kasta handlevognene ut over hele parkerings plassen så bynte å gå heim...tok 4 siste shots å vandre BANG der ligger i grøfta også er jeg hjemme i senga.

 

Kameraten min sin versjon= vi bynte å gå..jeg la meg i grøfta å spydde YEAH

snuten kom og kameraten min sa at min navn var rune ...(jeg heter thomas iversen) så kommer snuten bort till meg å spørr:Rune! hva er etter navnet ditt?

-Iversen sier drita - Rune iversen? sprørr snuten -Nei THOMAS iversen..

Gjett om kameraten min fikk et stygt blikk av purken.uanz da kjørte de meg hjem å mamma fant meg nest morn sovende i gangen å jagde meg på skoln,Men hu fant ut jeg hadde drukket får første gang: ble litt stolt så litt sur å så bestemte seg får å la meg ta en fridag :thumbs:

Lenke til kommentar

for 1mnd siden på min ferd i den urbane jungelen @ night etter å ha slukket tørsten i et par vannhull fant jeg en en yngre tjei jeg begynte å kose litt med.. Var sammen med et kamerater, men enset ikke at de prøvde å si noe til meg, var litt opptatt på tidspunktet. Så måtte damen på toalettet en tur, og hva skjer.. jo kameraten min kommer bort og forteller meg at det er lillesøsteren til en annen kamerat.. Fikk jo lett hetta, det er jo en stor synd og gå på lillesøstrene til folk.. spillte uinteressert resten av kvelden og det gikk greit helt til dagen etter da broren til hun jeg møtte på byen (altså kameraten min) ringer meg og ler seg skakk ihjel.. :blush: Heldigvis tok han lett på det, var forberedt på å rømme landet jeg..

 

 

 

Og så kom hevnen... Var på hyttetur for et par uker siden der han var med.. møtte onkel ute på afterski ene dagen, og han inviterte oss på vorspiel og tømming av barskap neste dag. neste dag kom og vi dro oppover til hytta hans i god tro om å bli fulle som alker for så å krype tilbake til utestedene.. Vel inne på hytta hans, en flaske konjakk og ett par vinflasker senere står kameraten min og _tanta mi_ og råkliner på stuegulvet mens de åler seg inntil hverandre etter rytmen av en eller annen makeoutsang.. og sånn forsatte de utover kvelden helt til jeg fant på noe helt annet å gjøre...

 

 

Payback`s a bitch....!

Lenke til kommentar
for 1mnd siden på min ferd i den urbane jungelen @ night etter å ha slukket tørsten i et par vannhull fant jeg en en yngre tjei jeg begynte å kose litt med.. Var sammen med et kamerater, men enset ikke at de prøvde å si noe til meg, var litt opptatt på tidspunktet. Så måtte damen på toalettet en tur, og hva skjer.. jo kameraten min kommer bort og forteller meg at det er lillesøsteren til en annen kamerat.. Fikk jo lett hetta, det er jo en stor synd og gå på lillesøstrene til folk.. spillte uinteressert resten av kvelden og det gikk greit helt til dagen etter da broren til hun jeg møtte på byen (altså kameraten min) ringer meg og ler seg skakk ihjel.. :blush: Heldigvis tok han lett på det, var forberedt på å rømme landet jeg..

 

 

 

Og så kom hevnen... Var på hyttetur for et par uker siden der han var med.. møtte onkel ute på afterski ene dagen, og han inviterte oss på vorspiel og tømming av barskap neste dag. neste dag kom og vi dro oppover til hytta hans i god tro om å bli fulle som alker for så å krype tilbake til utestedene.. Vel inne på hytta hans, en flaske konjakk og ett par vinflasker senere står kameraten min og _tanta mi_ og råkliner på stuegulvet mens de åler seg inntil hverandre etter rytmen av en eller annen makeoutsang.. og sånn forsatte de utover kvelden helt til jeg fant på noe helt annet å gjøre...

 

 

Payback`s a bitch....!

STAKKARS DA!

Lenke til kommentar

Etter å ha tenkt meg om litt kom jeg på dne gangen jeg slo til venninda mi så hu begynnte å blø neseblod :p Det var ikke slosskamp eller noe, men jeg irriterte meg over oppførselen hennes ( hu var alt for full og jeg prøvde å få hu til å skjerpe seg) også dytta hu til meg eller noe. Så bare slo jeg til a, pleier ALDRI å slå folk men jeg slo a rett i nesa ihvertfall .Først lo vi oss ihjel men så begynnte hu å blø neseblod og det vakke så gøy. Men det var ingen sure miner, hu tok det ikke så tungt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...