Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definisjon på sveiseblind:

 

Når du har inntatt slike mengder alkohol at du verken ser forskjell på mann/kvinne. Eller er så skjenkt at du har vanskelig for å se en tv når du prøver å se på den.

 

Vet at det var en slags glattcelle jeg ble hevet inn på, men de kalte det for mentalsjukehus i sverige.

Var ganske morsomt.

 

Er ikke mange som kan si at de har vært på mentalsjukehus :)

Lenke til kommentar

Var noen på russe dåpen som dreit seg kraftig ut, vil nå jeg si.

 

Det var to gutter. De kledde av seg til trusa. Så simulerte deverse jokkestiler på verandre. Så klina de. Dette foran alle avgangsklassene på skolen.

 

Jeg vil kalle det å drite seg ut, men det kan jo hende det ikke er det i alles øyne.

Lenke til kommentar
Var noen på russe dåpen som dreit seg kraftig ut, vil nå jeg si.

 

Det var to gutter. De kledde av seg til trusa. Så simulerte deverse jokkestiler på verandre. Så klina de. Dette foran alle avgangsklassene på skolen.

 

Jeg vil kalle det å drite seg ut, men det kan jo hende det ikke er det i alles øyne.

Kanskje var de bare homofile. :hmm:

Lenke til kommentar

Prøvde å selge bilen til en kompis i fylla....

 

Det var ikke så morsomt når de som hadde "kjøpt" den truet med julig hvis de ikke fikk den...

Ble vel 12-13 stykker mot 2 av oss... Forbanna gjengfolk altså...

Og forbanna dum i huet var jeg også, som skulle selge den til de...

Lenke til kommentar
Var noen på russe dåpen som dreit seg kraftig ut, vil nå jeg si.

 

Det var to gutter. De kledde av seg til trusa. Så simulerte deverse jokkestiler på verandre. Så klina de. Dette foran alle avgangsklassene på skolen.

 

Jeg vil kalle det å drite seg ut, men det kan jo hende det ikke er det i alles øyne.

Kanskje var de bare homofile. :hmm:

Har tenkt tanken.

Lenke til kommentar

Har ikke gjort noe spes fælt i fylla, ikkeno værre enn å kline i non timer med en fyr jeg ikke kjenner som det fremdeles er flaut å møte på gata.. Ble litt for full på fest i påskeferien da :p Skal aldri drikke smirninoff citrus( selv om jeg drakk resten av flaska på natt til 1. mai), djevelsprit det der ass.. Lå å spøy hele natta og jeg har aldri spydd i fylla før det, har vært kvalm men alltid stoppa før jeg begynner å spy. Hadde ingen kontroll mens jeg var på festen eller, måtte ha med meg typen min overalt slik at han kunne lukke beltet mitt, ta på meg skoene mine (som jeg absolutt ikke klarte å sette på riktig fot)osv. Trodde jeg var kommet litt over sånn fjortissfyll :p

Lenke til kommentar

En litt teit ting;

 

I jula var jeg på fest til en kompis, når jeg skulle hjem tok jeg på meg et par boots (som jeg trodde var mine) jeg drev å klaga på at bootsene var litt for små og at de absolutt ikke kunne være mine, men kompisene mine drev bare å sa 'de ER dine, faen hold kjeft, det ER dine sko!'.

Så jeg gikk rundt hele jula med boots som var 5nr for småe. Ikke fant jeg han som jeg hadde tatt bootsa fra heller, spurte mange som var på den festen. Sånn litt ute i januar var jeg hjemme til han kompisen min en tur igjen, men hva ser jeg i gangen hjemme hos han da? Joda mine flotte boots i riktig størrelse. Jeg hadde faktisk tatt bootsene til kompisen-min/verten av festen uten at han hadde merket noe.

 

Jeg hadde jo spurt han mange ganger om han hadde hørt om noen som hadde kommet hjem med feil boots. Men nei da, det plinga ikke et sekund for han at jeg faktisk hadde tatt hans boots.

 

Er det jeg eller han som er dum?

 

 

Jaja, snart helg igjen (mandag i dag, bare en liten uke til 8). Da blir det tid for flere dumheter..

Lenke til kommentar

for en stund siden skulle jeg løpe over en parkeringsplass for jeg hadde pissa, så skulle jeg nå igjen de jeg var med for de venta ikke på meg da jeg pissa. jaja, satte i gang å løpe da, plutselig tryna jeg no dugelig å hardt møte med asfalten. trodde først det var fartsdumpen jeg tryna på men fikk i ettertid vite det var et lite hopp som skatera brukte. tenkte egentlig ikke stort over det før dagen etter da puta satt litt fast i tryne å diverse.

Lenke til kommentar

Bestilte grillpølse (trodde jeg) på Shell en eller annen gang i fjor/to år siden, og venta ett par minutter på at pølsa skulle bli varm, så fikk jeg den i hånden av mannen bak kassa, det var en Rollerburger som jeg hadde bestilt, og det viste ikke jeg.

Dum som jeg var trodde jeg det var en svidd grillpølse og kjefta mannen ut forran lattermilde tilskuere, mens kameratene mine prøvde å dra meg unna!

 

En annen gang var jeg på fest et stykke unna, ca en mil unna der jeg bor og så skulle vi ta siste buss hjem og jeg skulle bare pisse ute i skauven først. Da jeg kom sjanglende tilbake hadde bussen akkurat dratt og jeg hadde ingen steder å være, så jeg måtte tusle hjemover i en mil ganske småfull...

 

Gjorde også en tabbe ved å kjøpe sprit da jeg var 15 år, heimbrendt. Var hos en kamerat da og han bor hos besteforeldrene sine og vi satt på rommet hans og drakk, og så satte vi flaska med spriten i vinduet hans og bestemora kom inn på rommet og spurte hva er det i den flaska der? Vann sa jeg mens jeg småfniste og klamra meg fast i senga mens alkohol lukta osa inne på rommet.. Hehe, gjorde det samme tre ganger før vi skjønte at vi ikke burde drikke der mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...