Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Vel nå som jeg er i gang må jeg vel komme med en til.

Det var en fuktig aften på hybelen hos en kamerat. Jeg drakk meg kråke og fant ut at jeg skulle barbere meg. Vel, det gikk som det gikk. Ca. 10 kutt i ansiktet, og et feit kutt på leppa. Satt å blødde som fa.en resten av kvelden. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kammerat fortalte hvordan koke pølser etter en fuktig bytur.

 

 

1. Finne kjele, fylle med vann, kok opp.

2. Vannet koker, ha i pølser.

3. Gå og legge seg.

4. Bli vekket av Brannmenn som forteller att pølsene er ferdige.

 

 

Denne får han høre igjen ganske ofte. :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg sovna ute midt i desember engang etter en fuktig tur på byen, (husker ikke hvilket årstall, men er vel en 8-9 år siden) mens jeg satt og venta på bussen som jeg skulle sitte på hjem med.(Siste hadde forøvrig gått for lenge siden). Våkna på en benk sånn rundt kl. 04-05 på natta, temperaturen må ha vært et sted mellom -5 og -10 grader. Kaldt som f... var det iallefall. :)

 

Fant ingen busser, ingen taxier eller noen å haike med, så jeg tok turen opp til en kamerat av meg som bodde et stykke unna. Kom ramlendes inn døra hans (han lå og sov), ringte etter taxi derfra, lånte penger av kompisen og kom meg hjem.

 

At jeg ikke frøs ihjel skjønner jeg ikke. hehe.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Vel, å spy en halvtime på verandaen på fest når naboene står i vinduet og ser på er ikke så lurt når man er 14 år og på klassefest :p

 

Særlig ikke når det var ei lita bygd der alle kjenner alle og møtes på butikken når de handler. Muttern fikk selvsagt høre det dagen etter, og da var mildt sagt h*lvete løs hjemme. De trodde ikke jeg rørte alkohol nemlig.

 

I panikken greide jeg å skylde på en kar over 18 i bygda for å ha kjøpt øl til meg, noen han ikke hadde (stjålet sprit i barskapet til fattern egentlig), og da fikk jeg han på nakken også. Turde nesten ikke vise meg ute i et par uker, da jeg hørte at "han vil ha en prat med deg!".

 

Greier fortsatt nesten ikke å røre sprit (er 26 nå), etter alle festene i fjortistida med dårlig hjemmebrent og Cola/Sprite som blandevann. Ble etterhvert ei standardsetning å rope "finn frem bøtta!!" når jeg kom inn døra på en fest :)

Var hard festepolitikk i hjembygda på den tida.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Har endel historie opp igjennom tidene siden jeg var 14 år, og her er en av dem. Er ganske nylig egentlig. (halvt/1 år siden)

 

Var på narchspiel i 4-5 tida, nettopp hatt en bra fest på byn. Jeg og noen kompiser satt å pimpa pils å snakka bull osv. Etter ei stund stakk vi ut for å røyke og trekke frisk luft. Vi gikk en liten tur opp i et lite felt her vi bor, også peker en av kompisene mine på ei gravmaskin som står ved et siden av et hus, og sier "skal tro om den funker". Vi stikker opp og ser at nøklene faktisk står i.

 

Full og grenseløs som jeg er, går jeg opp og starter gravmaskina, og begynner å grave og herje på, og det hele ender med at hele gravemaskina kvelver, men jeg kom faktisk uskadet fra episoden. De andre bare står der og ler seg skakk i hel.

 

Vi stakk ned igjen, dør av latter, og vokner neste morning med fyllaangst, men ler fortsatt. Ble utrolig nokk ikke tatt for episoden, og det var merkelig at ingen våknet mens vi herjet på. Hehe.. Fylla har skylla

Lenke til kommentar
Har endel historie opp igjennom tidene siden jeg var 14 år, og her er en av dem. Er ganske nylig egentlig. (halvt/1 år siden)

 

Var på narchspiel i 4-5 tida, nettopp hatt en bra fest på byn. Jeg og noen kompiser satt å pimpa pils å snakka bull osv. Etter ei stund stakk vi ut for å røyke og trekke frisk luft. Vi gikk en liten tur opp i et lite felt her vi bor, også peker en av kompisene mine på ei gravmaskin som står ved et siden av et hus, og sier "skal tro om den funker". Vi stikker opp og ser at nøklene faktisk står i.

 

Full og grenseløs som jeg er, går jeg opp og starter gravmaskina, og begynner å grave og herje på, og det hele ender med at hele gravemaskina kvelver, men jeg kom faktisk uskadet fra episoden. De andre bare står der og ler seg skakk i hel.

 

Vi stakk ned igjen, dør av latter, og vokner neste morning med fyllaangst, men ler fortsatt. Ble utrolig nokk ikke tatt for episoden, og det var merkelig at ingen våknet mens vi herjet på. Hehe.. Fylla har skylla

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

vi har gjort mye rart i fylla. sist helg var jeg på vors hos en venn av meg da vi fant ut att vi sku knekke nøtter.. vi fant ikkeno spesielt bra å bruke før jeg fant ei kjevle.. stakkars fyr som sku rydde dagen etter :roll:

 

så var det da en gang vi skulle på hytta, dette var like etter vi var komfermert å ikke så erfarne med fyll å fanteri. vel vi drakk å drakk å ble tydeligvis fulle, for tidelig om morran våkna jeg på golvet, døra sto oppe så det var minus grader i hytta siden det var midt på vintern. jeg tenkte ikke mer på det da å gikk å lag meg i senga. Dagen etter våkna jeg å fant ut att jeg var kald på beina, kikka under dyna. hmm ingen bokser. gikk ut i stua for å se etter dem, fant dem ikke der hell. gikk ut å der fikk keg se boksa mi ligge i snøen hvor en venn av meg hadde spydd å diverse. veldig hyggelig.

 

ellers har vi drivi med mye rart.. mopedkjøring, kjelkekjøring. nakenløping, bading, og ikke minst sagt mye dumt

Lenke til kommentar

En gang en morgen våkna jeg opp, og skulle ta på meg buksene. Hmmm. Gjennomvåte? "IIK! Har jeg pissa meg ut eller, tenkte jeg". Etter nærmere inspeksjon så var ALLE klærne jeg hadde hatt på meg gjennomvåte. :)

 

Tror ikke det hadde regna den kvelden heller. Lurer fortsatt på hva i all verden jeg hadde drevet med... Falt i sjøen eller noe sånt??? :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...