mars001 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Aldri forlatt glattcelle uten en saftig regning jeg, hadde en tendens til å bli "litt" drita når jeg ble gammel nok til å dra på byen og dreit meg ut endel ganger. Endret 24. januar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 verste tabben.. hmmm må være da jeg drakk meg møkings på to glass vin og presterte å ta feil av mozart og beethoven når jeg skulle skifte cd.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 verste tabben.. hmmm må være da jeg drakk meg møkings på to glass vin og presterte å ta feil av mozart og beethoven når jeg skulle skifte cd.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 At jeg aldri lærte. Det er vel det du har gjort til slutt? men kommer sånn glattcelle ting på rullebladet? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, jo... på mine "eldre" dager så har jeg kuttet ned på festinga. Man blir litt lei av det til slutt. (Vel, noen. Andre driver på like hardt enda). Med mindre du har gjort noe kriminelt, så kommer ikke en natt på glattcella på rullebladet nei. Lenke til kommentar
olest Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hmm...rå koteleter e snacks i fylla. men ikkje for magen dagen derpå Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hehe.. tror jeg skal være forsiktig med alkohol når den tid kommer.. er 15 nå og liker ikke smaken av alkohol heller, så jeg klarer meg vel.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hehe.. tror jeg skal være forsiktig med alkohol når den tid kommer..er 15 nå og liker ikke smaken av alkohol heller, så jeg klarer meg vel.. Den vonde smaken på sprit som har stått lenge / er dårlig har nok reddet mange. Det skumle er når du plutselig får noe som er sterkt blandet men som ikke smaker sprit overhodet. Lett å gå på en smell med ferskpresset 96. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Derfor rusbrus er litt skummelt. Særlig hvis du er i et land det er billig. Først har drukket 2-3 så kan du bare sitte å bøtte innpå. Ingen kullsyre/spritsmak som ødelegger, bare å drikke. Det samme gjelder egentlig bra blandet sprit, men det blir det lte av når man begynner å bli drita. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 det er i slike situasjoner man bør klare å tenke en smule Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ehm.. veeeeel.. har gjort noen ekstreme ting ja.. Det værste er vel å drikke meg sørpe, for så å dra til skateplassen og kle av meg og skate litt... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 våkna du opp med skrubbsår på private steder på kroppen da eller?!? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ehm.. veeeeel.. har gjort noen ekstreme ting ja.. Det værste er vel å drikke meg sørpe, for så å dra til skateplassen og kle av meg og skate litt... Pøh. hvem har vel ikke skata i fylla? Artig det. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ehm.. veeeeel.. har gjort noen ekstreme ting ja.. Det værste er vel å drikke meg sørpe, for så å dra til skateplassen og kle av meg og skate litt... Pøh. hvem har vel ikke skata i fylla? Artig det. nå sa jo han att han skata naken da, om jeg forsto det riktig. Alle gjør vel ikke det, hvsid de gjør det så er jeg glad jeg ikke drikker verfall. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) våkna du opp med skrubbsår på private steder på kroppen da eller?!? hehe faktisk, jo gigantisk brannsår på venstre rumpeball elns Og det værste av alt er at det hele ble filmet.. Og jeg sto på blades også ^^ i rampe Edit: Jeg SUGER med fruktsko Endret 27. januar 2004 av LaZeR Sauen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 fruktsko? ._o Fruitboots -> Fruity boots -> "Fruity" = homsete / boots = støvler -> homsestøvler. Altså, blades = fruitboots. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ah, okay, nå forstår jeg. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 fruktsko? ._o Fruitboots -> Fruity boots -> "Fruity" = homsete / boots = støvler -> homsestøvler. Altså, blades = fruitboots. Hehe.. genialt forklart HalTan Soldier_448: Ehm.. savner du virkelig goatse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå