Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hvor liggen scanlines i PS7? finner det ikke... Lager knapper til menyen på siden jeg lager, og tenkte det kunne vært kult med scanlines på det ene layeret i knappene... På forhånd takk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Scanlines må du lage selv, eller laste ned her. Da må du åpne photoshop>edit>define pattern og navngi scanlinsa. Da har du scanlines under pattern. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg lasta ned et par... fant noen som jeg synes passet bra sammen med knappene.. Men hvordan lager man egne scanlines? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Lag et transparent 1x2px bilde. Fyll den ene pixelen med svart og lagre det som et pattern. Så tar du edit->fill der du skal ha scanlines Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Lag et transparent 1x2px bilde. Fyll den ene pixelen med svart og lagre det som et pattern. Så tar du edit->fill der du skal ha scanlines Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 http://home.tiscali.no/ompatut/guides/grid/grid.htm <= Gjelder akkurat det samme som laging av scanlines/andre mønster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå