Niklasp Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Dette tror vi Apple lanserer på tirsdag Lenke til kommentar
oyvi00i Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 NGL syntes veldig lite om "no bezel trend" og VEEELDIG store telefoner syntes apple kan komme med en ny 4" telefon AKA iphone SE2? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Lukter skuffelse dessverre hvis de fortsetter som før, får håpe de tenker litt annerledes nå, på tide å fjerne kammen, og tilby en mindre iPhone. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Baksiden ser jo ut som en forfalsket Kina-kopi. Dette håper jeg er en mockup designmessig laget for clickbait. Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Baksiden ser jo ut som en forfalsket Kina-kopi. Dette håper jeg er en mockup designmessig laget for clickbait. En av de store nyhetene det ryktes om et at de skal fjerne Apple-logoen på baksiden. Det er jo verdt prisøkningen i seg selv 1 Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 One more think... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Flere potensielle lekkede bilder ... https://bgr.com/2019/09/05/iphone-11-leak-photos-show-final-design/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 iphone 11 , tipper vi ser prisen runder 18.000 for max med størst lagring :/ 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Tror nok alle som har en Iphone X eller XS tenker "...really?"..så hopper de over denne Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Tror nok alle som har en Iphone X eller XS tenker "...really?"..så hopper de over denneJepp, tenker slik selv.Artig at 3D touch nå forsvinner. Var heftige diskusjoner her noen år tilbake at det var «så bra», intuitivt, fremtidsrettet osv 4 Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Tror nok alle som har en Iphone X eller XS tenker "...really?"..så hopper de over denne Da tror du feil...? Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Tror nok alle som har en Iphone X eller XS tenker "...really?"..så hopper de over denne Dobbeltpost Endret 8. september 2019 av Joooakim Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Jepp, tenker slik selv. Artig at 3D touch nå forsvinner. Var heftige diskusjoner her noen år tilbake at det var «så bra», intuitivt, fremtidsrettet osv Artig for deg, men kjedelig for meg siden jeg bruker funksjonen hver eneste dag.. 3 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Artig for deg, men kjedelig for meg siden jeg bruker funksjonen hver eneste dag.. Mente ikke artig som i gøy at det forsvinner. Men sett opp i mot de heftige diskusjonene som var her. 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Jepp, tenker slik selv. Artig at 3D touch nå forsvinner. Var heftige diskusjoner her noen år tilbake at det var «så bra», intuitivt, fremtidsrettet osv Artig for deg, men kjedelig for meg siden jeg bruker funksjonen hver eneste dag.. Løsningen er vel da å beholde den telefonen du har idag.. Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Løsningen er vel da å beholde den telefonen du har idag.. Det er sant, men er i følge ‘androids’ et ‘isheep’ og har lyst til å bytte til nyeste modell nå ? Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Mente ikke artig som i gøy at det forsvinner. Men sett opp i mot de heftige diskusjonene som var her. Guttungen i huset har iPhone XR og merker jo at jeg overlever uten, men at Apple 3d touch er overlegent Apple long press er nå helt sikkert. Hvorfor iPhone brukere flest ikke bruker 3d touch er uforståelig for meg og tipper at de fleste heller ikke kommer til å bruke long press... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg bruker det sjelden fordi jeg ikke tenker på det. Eller glemt at det er en force touch funksjon i den eller den appen. Det finns mange apper jeg benytter i det daglige som ikke har noe force touch støtte. Og bruker også endel ipad (som ikke har 3d touch) Kommer ikke til å savne det noe vesentlig. Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Ja kanskje er grunnen at man ikke vet/husker at funksjonen er der. Mine fire mest brukte 3d touch: Trykke litt hardere på ringeknappen og de fire første favorittene dukker opp. Trykke litt hardere på tastaturet mens man skriver/redigerer tekst og man kan flytte markøren til hvor som helst. Trykke litt hardere på jordklode-symbolet mens man skriver tekst og man bytter enkelt mellom norsk og engelsk tastatur/stavekontroll. Trykke litt hardere på meldings knappen og de tre mest brukte personene dukker opp. Ps. Jeg har endret 3d touch til letteste følsomhet slik at en bare trenger å trykke bittelitt hardere for å aktivere funksjonen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå