ChristianReviderer Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Si det du mener, ikke skjul det Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Hvis jeg må bytte yrke noen gang, så blir det nok noe økonomigreier. Har alltid vært glad i økonomi. Lenke til kommentar
ILunde Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Det er vel høy sannsynlighet for at AI vil kunne utføre det meste innenfor dette feltet i fremtiden. 2 Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Det er vel høy sannsynlighet for at AI vil kunne utføre det meste innenfor dette feltet i fremtiden. Det er vel høy sannsynlighet for at AI vil kunne utføre det meste innenfor dette feltet i fremtiden. Som er grunnen til at statsautoriserte revisorer driver med mye mer enn bare revisjon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Det er vel høy sannsynlighet for at AI vil kunne utføre det meste innenfor dette feltet i fremtiden. Dette er vel noe som er sagt i mange år allerede, likevel meldes det om økende behov for regnskapsførere fra firma som driver med slikt og har mye jobber. Hvis det faktisk hadde vært sånn at AI tar over etterhvert burde man vel allerede sett trenden, eller? Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Tror sansynligheten for at AI tar over er overvurdert. Men at datasystemer har gjort det enklere for ukyndige å føre sitt eget regnskap, det er det vel ikke tvil om. Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Regnskap og revisjon er allerede 95% automatisert, det vet alle. Derfor vi har fått mer spennende oppgaver Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Dessuten så sier ikke den lista de noe som helst om statsautorisert revisor. Lenke til kommentar
ILunde Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Det er nok for spesifikt til å være i lista. Hvilke andre oppgaver er det snakk om? Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Regnskap og revisjon er allerede 95% automatisert, det vet alle. Derfor vi har fått mer spennende oppgaver Jeg vet ikke det til tross for at jeg fører regnskap. Kan du dele av din visdom? 8 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg vet ikke det til tross for at jeg fører regnskap. Kan du dele av din visdom? Han skal jo starte på BI snart, så han har nok lassevis med erfaring å vise til Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Det er ulidelig kjedelig for min del, men så liker jeg heller å jobbe med mennesker, enn å kun stirre på en skjerm 7,5 timer mot betaling.Tulla med det siste, da vet at de jobber jo nettopp mye med mennesker! Endret 8. september 2019 av fo2re Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Hva søker du egentlig etter? Bekreftelse på at det du gjør er riktig valg for deg? Ingen bryr seg om dine valg, kun bare du selv som gjør. Velg det yrket du liker, dersom du liker økonomi og har lyst til å studere på BI. Så gjør det! Ikke tenk for mye, bare bli god i det faget og du kommer til å få flust av muligheter 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Virker som en fin utdanning med mange interessante jobbmuligheter, men å basere hele sin identitet på at man har tenkt til å bli revisor en gang i fremtiden virker jo litt, ehh, spesielt. jeg vet ikke helt om jeg ville basert hele min identitet på at jeg skulle bli revisor en gang i fremtiden. 6 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Virker som en fin utdanning med mange interessante jobbmuligheter, men å basere hele sin identitet på at man har tenkt til å bli revisor en gang i fremtiden virker jo litt, ehh, spesielt. jeg vet ikke helt om jeg ville basert hele min identitet på at jeg skulle bli revisor en gang i fremtiden. Hvorfor ikke? Det er ingen ting galt med å baserer sin identitet på yrke sitt. Det er nok ganske mange som gjør akkurat det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Hvorfor ikke? Det er ingen ting galt med å baserer sin identitet på yrke sitt. Det er nok ganske mange som gjør akkurat det.Mulig det, men jeg ville ventet til jeg begynte å nærme meg i alle fall. 1 Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Mulig det, men jeg ville ventet til jeg begynte å nærme meg i alle fall. Hvorfor? Er ikke du elektriker? ..lol Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Hvorfor? Er ikke du elektriker? ..lol Han er advokat hvis jeg ikke husker feil, og håper du har litt mer respekt for folk her.. 7 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Elektriker? ..lol Og der beviste du i alle fall for meg at du har holdningar som gjer at du vil gli fint inn i BI miljøet. 8 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Er ikke du elektriker? ..lol Hva er galt med å være elektriker? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå