josteinsen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har planer om å kjøpe ett dvd/hd kabinett med firewire og putte in en DVD brenner + ett firewire pcmcia kort til min "gamle" bærbare. Den bærbare har P3M 866 prosessor og 384 mb ram + win xp pro. Har jeg nok krefter i boksen min til å få fullt utbytte av en slik brenner løsning, eller er den litt i svakeste laget? Takker for svar. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Tenkte på denne kombinasjonen: NEC DVD-brenner IDE ND-1300A Zynet CD/DVD-kabinett for 5¼" IDE - aluminium, USB 2.0/Firewire Billionton CardBus FireWire 2P - 32-bit TI chip, 4/6-pin m/dongle Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tenkte på denne kombinasjonen: NEC DVD-brenner IDE ND-1300A Zynet CD/DVD-kabinett for 5¼" IDE - aluminium, USB 2.0/Firewire Billionton CardBus FireWire 2P - 32-bit TI chip, 4/6-pin m/dongle Har du gått til anskaffelse av dette kabinettet ? Er i så fall interessert i å høre dine erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå