Gå til innhold

Pewdiepie er første youtuber med 100M følgere, er han en god innflytelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politisk korrekt venstrelogikk:

 

Hvit mann sier nigger: "Jævla rasistsvin!"

Svarte rappere sier nigger 50 ganger i hver eneste en av sangene sine: ingenting...

 

I det de påtar seg ansvaret for å kjempe for likebehandling av folk uavhengig av hudfarge, forskjellsbehandler de basert på hudfarge.

 

Velkommen til bakvendtland, der 2 + 2 = Ferrari

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Politisk korrekt venstrelogikk:

 

Hvit mann sier nigger: "Jævla rasistsvin!"

Svarte rappere sier nigger 50 ganger i hver eneste en av sangene sine: ingenting...

 

I det de påtar seg ansvaret for å kjempe for likebehandling av folk uavhengig av hudfarge, forskjellsbehandler de basert på hudfarge.

 

Velkommen til bakvendtland, der 2 + 2 = Ferrari

 

 

Jeg er mot bruken av ordet nigger. Ferdig. Så den idiotiske kommentaren din kunne du egentlig spart deg for.

Lenke til kommentar

Er det fakta at han ropte ut nigger på stream? Er det fakta at han i en av videoene sine har betalt to menn for å holde opp et ark der det sto death to all jews?

 

Also, ro deg ned. Oppfører deg som en patetisk drittunge. Det kler deg ikke.

Jeg har sett videoene, har du? Du er jo mer kunnskapløs enn joggeskoa mine.

 

Ja han ropte nigger EN GANG.

Nei han betalte aldri to menn for holde opp et ark, du får se videoen selv så kanskje du skjønner at det er en stor forskjell her. 

 

Aldri vært borti en som er så tunglært som deg, alt her er gjentatt gang på gang, mens du gidder ikke sjekke et sekund fakta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sett videoene, har du? Du er jo mer kunnskapløs enn joggeskoa mine.

 

Ja han ropte nigger EN GANG.

Nei han betalte aldri to menn for holde opp et ark, du får se videoen selv så kanskje du skjønner at det er en stor forskjell her. 

 

Aldri vært borti en som er så tunglært som deg, alt her er gjentatt gang på gang, mens du gidder ikke sjekke et sekund fakta.

 

 

Jasså. Forklar hvorfor du mener to menn endte opp med å holde opp et skilt med death to all jews i en av videoene hans da.

Lenke til kommentar

Jasså. Forklar hvorfor du mener to menn endte opp med å holde opp et skilt med death to all jews i en av videoene hans da.

Jeg har faktisk forklarte det for flere dager siden, men du er jo like mottakelig for det andre skriver som en sjøldaua Oter.

 

Han testet en TJENESTE som man betaler litt PENGER for for å se hvor langt de var villig å gå, og det er dette videoen er et RESULTAT av. Valget av ord er ekstremt, men det var lissom poenget for å vise at folk gjør omtrent hva som helst for penger.

 

Det at du velger å tolke alt han gjør som rasistisk, det er ditt problem faktisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk forklarte det for flere dager siden, men du er jo like mottakelig for det andre skriver som en sjøldaua Oter.

 

Han testet en TJENESTE som man betaler litt PENGER for for å se hvor langt de var villig å gå, og det er dette videoen er et RESULTAT av. Valget av ord er ekstremt, men det var lissom poenget for å vise at folk gjør omtrent hva som helst for penger.

 

Det at du velger å tolke alt han gjør som rasistisk, det er ditt problem faktisk.

Åja, så han betalte noen penger for å holde opp et skilt der det sto death to all jews?

 

Vent litt.. Var det ikke akkurat det jeg sa? Forklar meg hvordan jeg tar feil, siden jeg er en sjøldaua oter osv.

Lenke til kommentar

Åja, så han betalte noen penger for å holde opp et skilt der det sto death to all jews?

 

Vent litt.. Var det ikke akkurat det jeg sa? Forklar meg hvordan jeg tar feil, siden jeg er en sjøldaua oter osv.

Jeg har dessverre ikke tid til å drive gratis voksenopplæring, så da får du tro hva du vil om hvem du vil!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ikke tid til å drive gratis voksenopplæring, så da får du tro hva du vil om hvem du vil!

 

Så du innrømmer ikke at det jeg skrev er fakta, selv om du skrev akkurat det samme når du skulle forklare hvorfor en plakat med death to all jews dukket opp i en video til fyren? Spesielt.

 

Voksenopplæring tror jeg først og fremst du må ha. Er da ikke så mye å forlange at du evner å holde deg saklig i en debatt. Må vel være en god indikasjon på hvilken type folk Pewdiepie tiltrekker seg. Det blir ganske barnslig.

Lenke til kommentar

Så du innrømmer ikke at det jeg skrev er fakta, selv om du skrev akkurat det samme når du skulle forklare hvorfor en plakat med death to all jews dukket opp i en video til fyren? Spesielt.

 

Voksenopplæring tror jeg først og fremst du må ha. Er da ikke så mye å forlange at du evner å holde deg saklig i en debatt. Må vel være en god indikasjon på hvilken type folk Pewdiepie tiltrekker seg. Det blir ganske barnslig.

Jeg vil heller være barnslig til jeg ligger under torva, enn å framstå som en fyr som er manisk besatt av et ord en Youtuber har sagt en gang og beklaget gang på gang.

 

Må vel finnes noe mer interessant der ute.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil heller være barnslig til jeg ligger under torva, enn å framstå som en fyr som er manisk besatt av et ord en Youtuber har sagt en gang og beklaget gang på gang.

 

Må vel finnes noe mer interessant der ute.

Siden du unnlater å svare regner jeg med du nå er enig i at han betalte to menn for å holde opp et skilt der det sto death to all jews.

 

Voldsomt mange enkelttilfeller brått.

Lenke til kommentar

Det ville liksom ikke vært det samme om det stod I love Jews istedenfor, siden det ikke er noe støtende eller provoserende ved det utsagnet og han ville teste hvor langt de ville gå...

Det går altså ikke an å si noe sjokkerende og vulgært uten å inkludere en minoritetsgruppe som for ikke veldig lenge siden ble forsøkt fullstendig utryddet? Det kan jo ikke være vanskelig å forstå at mange misliker fyren når det er stedet tankene hans går med en gang.

Lenke til kommentar

Siden du unnlater å svare regner jeg med du nå er enig i at han betalte to menn for å holde opp et skilt der det sto death to all jews.

 

Voldsomt mange enkelttilfeller brått.

Han betalte ikke to menn for å holde oppe et skilt.

 

Han betalte penger til et firma for å lage en video for han, for å vise at det er knapt noen grense for hva folk er villig til å gjøre for betaling. De to som holder skiltet ante ikke hva som står på det.

 

Gratulerer forresten, nå har denne rabiate Svensken klart å holde deg gående i 12 dager.

Endret av fo2re
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...