fjarle Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Stikkord: flotte HDR-skjermer, 48 megapiksler og heftig design.SNIKTITT: Nokia 6.2 og Nokia 7.2 Nokia med nye og lekre billigmobiler Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Er det virkelig en så dårlig ide å gjøre resten av mobilen like tykk som kameraet og bruke det på et større batteri? Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Er det virkelig en så dårlig ide å gjøre resten av mobilen like tykk som kameraet og bruke det på et større batteri? Ja og nei, batteri er det som veier mest i telefonen. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Det som er spennende, er hvor nærme "billig" telefonene er telefoner til 8000+ i funksjonalitet. Man får en knallgod skjerm, godt kamera, hurtiglading, bra med glass, telefonen føles mer enn "snappy" nok ut, med mindre man er avhengig av multitasking...Marginene mellom billig og dyr er forsvinnende liten, men prisen spriker mer enn noen gang 3 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg har en 7.1, og den fungerer greit nok. Litt hvassere cpu kunne jeg tenkt meg noen ganger, men ikke noe poeng å betale 5000 mer for en telefon Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Vel å merke seg at Nokia nettopp vant en undersøkelse om hvem som oppgraderer og oppdaterer porteføljen sin raskest og hyppigst! Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Tek.no: en artikkel om dette? https://www.techradar.com/news/nokia-has-best-record-for-android-software-and-security-updates Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Er det virkelig en så dårlig ide å gjøre resten av mobilen like tykk som kameraet og bruke det på et større batteri? Dette lurer jeg på også. Det må jo være mye bedre , skåner jo linsa mer også. Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Telefoner blir større og større. En plate på 70 x 160 mm er ganske stort... Skulle hatt en compact modell fra Nokia. Ellers er 7.2 ideell. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Glad det finnes telefoner i denne prisklassen også, og ikke bare 10k+ Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Telefoner blir større og større. En plate på 70 x 160 mm er ganske stort... Skulle hatt en compact modell fra Nokia. Ellers er 7.2 ideell. https://www.youtube.com/watch?v=f7LosLPQgR0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg