Pug Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvor kan jeg finne demoen? (Finner ikke på spillets hjemmeside) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vet ikke om det er nevt noe om maskin-krav, men antar min 800mhz( ) ikke klarer det. Men sånt like vel, hva er maskinkravet for spillet? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Til dere som har testet det, kan dere si meg om det er noe likt stunt car racing? Husker jeg satt mange timer med det spillet på amiga, så om det kommer noe likt til pc så må det jo kjøpes. Som sagt før, så håper jeg det kommer til xbox om spillet er noe bra. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Demoen linket jeg til tidligere i denne tråden En 800Mhz skulle klare spillet fint (minstekravet er 450 Mhz). Grafikkmotoren er ikke den mest effektive, så det lønner seg med et godt 3D-kort (32 MB minimum). Spillet minner litt om Stunt Car Racer, men bilene føles annerledes. TrackMania er nok mer "arcade" enn Stunt Car Racer var. Endret 28. desember 2003 av Joachim_F Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Synes spillet minner meg veldig om det gamle Stunts, som jeg spilte nord og sør i lange tider. Utrolig morsomt spill på den tiden. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vanvittig morsomt spill - hentet demoen noen uker før jul og ble helfrelst. MEN jeg har fremdeles ikke sett det i noen norske butikker - noen som vet hvem (i Oslo) som har det inne? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Demoen linket jeg til tidligere i denne tråden En 800Mhz skulle klare spillet fint (minstekravet er 450 Mhz). Grafikkmotoren er ikke den mest effektive, så det lønner seg med et godt 3D-kort (32 MB minimum). Spillet minner litt om Stunt Car Racer, men bilene føles annerledes. TrackMania er nok mer "arcade" enn Stunt Car Racer var. Er Track Mania mer arcade enn Stunt Car Racer? Det er vansklig å tro, men jeg skal ikke si noe fordi jeg ikke har prøvd spillet enda. Men hvis det er gode gamle "stunts" du snakker om her så tviler jeg litt p.s Omtalen var forresten utmerket Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Litt off topic, men hvilke servere pleier dere å spille på(demoen)? Jeg spiller helst på norske eller svenske servere, pluss nederlandske Bassieland. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Trackmania er konge, satt i 4 timer igår å spilte demoen i strekk, lurer på om jeg ikke skal spandere 400kr på det. (er det det det koster? (mange det der.) ) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Pappa er så usikker med å bestille fra utlandet Han vil ikke legge ut vise kortnummeret sitt på nettet Endret 30. desember 2003 av hwknut Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Pappa er så usikker med å bestille fra utlandet Han vil ikke legge ut vise kortnummeret sitt på nettet vel, for min egen del så har jeg brukt visa på nettet i mange år, og stoler mer på det enn f.eks resturant-besøk osv. (trackmania ruler ) Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette er jo Stunts i ny innpakkning! Ingen forskjell bortsett fra litt bedre grafikk. Og er det et spill jeg savner så er det Stunts! Må teste demoen. Hvis noen har Stunts liggene så send meg en PM! Setter gjerne opp en Dos maskin bare for å spille det igjen! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Noen som vet om at det snart blir til salgs i norge? kommer det aldri hit? Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 29/12/2003 Trackmania (PC) £24.99 Posted on 29/12/2003 :D Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dette spillet er et av de få nyere spillene jeg likte. Nå har jeg dog bare spilt demoen, men demoen var faktisk ganske bra. Den er stor, den har mutiplayer over både internett og LAN. Det syns jeg var bra Hadde tenkt å løpe å kjøpe spillet jeg, men fant ingen butikker med det her til lands nei...de ber nesten om å la meg laste det ned.. Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har spilt demoen noen dager nå og er helt hekta.. kjøper spillet utenfra uansett om jeg må betale tollgebyr, dette spillet skal jeg ha! Er med i klanen FW (Flying Wheels).. spill mot oss og se om du duger .. er ikke så vanskelig egentlig, vi spiller først og fremst for morro. Du finner oss under "Flying Wheels" hvis vi er online, website kommer snart. Gleder meg til den europeiske ligaen starter nå i januar , digg spill! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Når kommer det til Norge? Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hmmm. Minner litt om Stunts for de som husker det. Tror nesten jeg må prøve demoen haha, akkurat det tenkte jeg og når jeg leste artikkelen stunts var jo evig konge da Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har denne spillet! Jeg har lyst på nocd filen slik jeg slipper å ha cd inn hver gang jeg spiller Vet dere hvor jeg får tak, jeg har lett hele dagen på denne filen, klarer ike å finne noe steder. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Folk her på forumet er ikke veldig glade i no-cd cracks, så pass deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg