Phoenix-Hawk Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Noen som vil lage en Vietcong clan med meg? Jeg er ganske så god og det hadde vert tøft og kjempe mot andre vietcong claner. Clan navn og sånt finner vi på i sammen. Søker etter at de som søker er litt bra, vil ikke ha kamikaze menesker i clanen akkurat :/ Vil ha noen som er litt "stragetisk ". Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg spilte svært mye VC før, var tilogmed i en av de beste klanene, men nå har jeg sluttet. Jeg tror nok jeg kommer til å begynne å spille igjen når VC: FA kommer ut i slutten av januar en gang. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Clan navn og sånt finner vi på i sammen. Søker etter at de som søker er litt bra, vil ikke ha kamikaze menesker i clanen akkurat :/ Vil ha noen som er litt "stragetisk ". kamikaze kan vel være veldig strategisk det? se f.eks. på pearl harbor episoden. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 forskjell på 360 zero fly og 5 folk som springer rundt i skogen med en m16 Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 den var til arehei btw Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 kamikaze kan vel være veldig strategisk det? se f.eks. på pearl harbor episoden. Nå var det vel ikke særlig mange kamikazepiloter i Pearl Harbor, var det? Tror kamikazepiloter ble brukt av japan sent i krigen da den allerede var avgjort. (1944>) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Søker etter at de som søker er litt bra, vil ikke ha kamikaze menesker i clanen akkurat :/ Vil ha noen som er litt "stragetisk ". Må legge til her, at hvis du er god så er det bare å storme fram. Det gjorde nedlenderne mot oss i en treningskamp. JohnnyV er meget god på slikt. Endret 30. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Kaepora Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Spiller mye på VC. Kan si at jeg er veldig god i det. (Spesielt i Coop). Favorit banene mine er Storm, Stream, Nva Base, Halong Port og Indian Village. Gleder meg når Fist Alpha kommer. Du kan kontakte meg på e-mailen: [email protected] Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 kamikaze kan vel være veldig strategisk det? se f.eks. på pearl harbor episoden. Nå var det vel ikke særlig mange kamikazepiloter i Pearl Harbor, var det? Tror kamikazepiloter ble brukt av japan sent i krigen da den allerede var avgjort. (1944>) Eh...Det var BARE kamikazepiloter som angrep Pearl Harbour... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) kamikaze kan vel være veldig strategisk det? se f.eks. på pearl harbor episoden. Nå var det vel ikke særlig mange kamikazepiloter i Pearl Harbor, var det? Tror kamikazepiloter ble brukt av japan sent i krigen da den allerede var avgjort. (1944>) Eh...Det var BARE kamikazepiloter som angrep Pearl Harbour... <a href='http://www.hindu.com/thehindu/yw/2001/12/01/stories/2001120100010100.htm' target='_blank'></a> Kamikaze tactics were begun only in 1944, in an (unsuccessful) effort to prevent the near total destruction of the Japanese navy at the Battle of Leyte Gulf; and, with its navy now wiped out, repeated in a big way a few months later, in an (unsuccessful) attempt to prevent the landing of US soldiers at Okinawa. Godt mulig at det ble brukt endel kamikazepiloter i Pearl Harbor, men at de brukte den taktikken hele krigen er heller tvilsomt. Endret 20. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvis ikke jeg husker feil så hadde ikke pilotene nok drivstoff til å fly tilbake og lande etter angrepet. De måtte lande i sjøen og håpe på å bli plukket opp. Mange piloter døde slikt. Så på mange måter kan det kalles kamikaze. (Det var forøvrigt en vanlig skikk at hvis flyet ble skadet og du hadde små sjanser for å overleve, skulle du krasje inn i nærmeste fiendlige mål. Dette gjaldt for begge parter i krigen) Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) ja er interesert trenger mer imfo etter sidene osv jeg er en go sniper ser dere meg på vietcong heter jeg der rambo.. Endret 10. desember 2004 av the_totning Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 the_totning: Skal man dømme deg etter måten du skriver og oppfører deg på, virker det ikke veldig lurt å ha deg med i noen klan. Modenhet er gjerne et viktig kriterie. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 sorry for det med stor skrift.. er bare 13 år men je er god på vietcong bare så dere vet det. jeg liker mest å vere sniper kjener til dom fleste "sniper posisjona" på spillet plis je er jo ganske god . og sorry for stor skrift Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror nok ikke abre at han snakket om den store skriften, men om det generelle språket ditt... Og snipers=feigt forresten! Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ok jeg fikk ikke vere med i klanen så jeg lagde min egen. www.freewebs.com/clan_bravo (er ikke helt ferdig) Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg spilte svært mye VC før, var tilogmed i en av de beste klanene, men nå har jeg sluttet. Jeg tror nok jeg kommer til å begynne å spille igjen når VC: FA kommer ut i slutten av januar en gang. Hvilken clan spilte du i ? Lenke til kommentar
Thunderstorm Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Meg finner dere på Pterodon sin server men ikke under dette navnet vanligvis har jeg en score på 4-1! For de som er inne i det så ble jeg invitert av Barnes til og prøvespille for BEL| Men jeg tror nok ikke jeg er god nok på nva, indian etc til og spille for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå