akelbo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Hun sjarmerte alle i senk på E3 – tre måneder senere har Ghostwire: Tokyo-sjefen forlatt prosjektet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Vi lever i en syk tid når det første jeg tenkte var at hun ble tvunget til å forlate studioet pga trakassering, mobbing osv. Vi ser jo det der hele tiden nå om dagen. Bra hun forlot studioet frivillig i stedet. Eller ikke direkte bra at hun forlot dem, men dere vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ja enig at det er sykt at det er det første folk tenker. Fikk ingen av de vibrasjonene selv. 2 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Sier jo bare litt over hvor skrudde folk er i hodet nå til dags. Ikke det første jeg tenkte heller. 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Vi lever i en syk tid når det første jeg tenkte var at hun ble tvunget til å forlate studioet pga trakassering, mobbing osv. Vi ser jo det der hele tiden nå om dagen. Bra hun forlot studioet frivillig i stedet. Eller ikke direkte bra at hun forlot dem, men dere vet hva jeg mener. Er vel en naturlig kobling å gjøre når det har vært så mye fokus på slik trakassering i spillmedier den siste tiden. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Er vel en naturlig kobling å gjøre når det har vært så mye fokus på slik trakassering i spillmedier den siste tiden. Jepp, det var poenget mitt. Har vært så mye sånt i det siste at når jeg så en person forlate et studio, var det første jeg tenkte "Nå igjen?" Lenke til kommentar
FeilVei Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Definitivt interessert. Hun som presenterte det, traileren selv og mysteriet som legges opp, er nok til å få meg med på toget. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Håper ikke det er nok en skummel sak der noe har skjedd bak kulissene. Håper på å se mer til Ikumi Nakamura! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå