^fmj Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei Sony MDR-CD480, er de noe å satse på i prisklassen 500-800 kr? Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg anbefaler virkelig Koss Porta Pro, virkelig helt supre! Sitter som støpt på ørene, og gir en enorm bass! Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Spørs helt hva du skal bruke headsettet til det. Vennligst utbrodér. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Koss Sportapro anbefales også, disse er mindre enn Portapro og noe billigere. Meget god lyd Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Koss Porta/Sporta Pro er sikkert fine hvis han skal ha noe å jogge eller gå på ski med, men tviler på at de duger noe særlig i andre sammenhenger som f.eks. spill, lan, lytting eller musikk-/multimediaproduksjon. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Disse skal hovedsakelig brukes til filmtitting, spilling og musikk. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Da tror jeg nok et par Sony eller Sennheisser i den nevnte prisklassen er bra. Du bør også vurdere hvor du skal bruke dem og hva slags konstruksjon du skal velge. F.eks. om du skal bruke settet på lan eller i andre bråkete omgivelser er lukket konstruksjon å foretrekke, ellers er halvåpen konstruksjon å anbefale. Lenke til kommentar
juXtin Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg sier Plantronics .Audio 90. De roxXxer... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Lukket konstruksjon er å foretrekke og at de sitter godt på hodet. Har sett på Sennheiser HD-497, men så fikk jeg Sony til jul. Og jeg vet ikke om jeg orker å begynne å bytte. Sitter og tester litt med dem nå, uten å være noe ekspert på området så høres det helt greit ut. Jeg har dessverre aldri hatt på meg noen ordentlige gode headphones så derfor er jeg egentlig litt i villrede. Ikke har jeg prøvd HD-497 heller. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Altså, når jeg skrur av lyden helt så hører jeg en sånn knatrelys. Denne lyden kommer ikke når jeg har på meg mine gamle headphones (Phillips SBC HP800). Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hei Sony MDR-CD480, er de noe å satse på i prisklassen 500-800 kr? Jeg hentet et Koss Pro 3AA headset i går formiddag. Må si meg MEGET godt fornøyd. Disse er noe av det beste Koss produserer til hjemmebruk og kan anbefales. Det er endel bedre lydkvalitet på disse enn f.eks UR-40 og Porta Pro (og selvfølgelig koster de litt mer). http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=KOSSP3AA Endret 25. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeg anbefaler virkelig Koss Porta Pro, virkelig helt supre! Sitter som støpt på ørene, og gir en enorm bass! de går jo veldig fort i stykker. glad det er livstidsgaranti på de. noen skriveleifer som måtte rettes Endret 25. desember 2003 av evorkahn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå