Gå til innhold

Problemer med lyd i xp

Anbefalte innlegg

Heisann , jeg har lydkort som er intergrert i mitt abit-bd711 hk , ikke all verdens lydkort , men fungerer hel ok , til mitt bruk. Nå har det seg sånn at lyden har en tendens til og henge seg. Plutselig stopper Winamp og spille og det går ikke starte noen sanger igjen , ingen annen lyd fungerer heller. Den kommer og går , ofte er den der 1 minutt for så og bli borte 5 min , det er veeeeldig irriterenes når man spilelr etc. Så jeg lurte på om det var noen andre som har hatt \ har samme problemer som meg , eller vet hva jeg kan gjøre for og fikse dem.

Jeg kjører xp , med det lydkortet jeg sa , hadde først Winamp 5.0 , det funket bra noen dager etter at jeg hadde instalert det , da det først begynte klikke prøvde jeg legge inn 5.01 isteden , det hjalp ikke :( Klikker ofte når jeg spiller cs , over Steam. Meget irriterenes , jeg har kjørt Ad-Ware 6.0 og Spybot - Search and Destroy med nyeste oppdateringer.. AKKURAT NÅ klikkan , sitter her kun hører en sang og skriver :no:

Har også lagt inn driverne på nytt , men tok ikke bort de gamle først. Har reboota utalige ganger og , og xp en jeg kjører har jeg ikke lagt inn for mere enn 3 uker siden eller no.

Noen som kan hjelpe meg , jeg klarer meg ikke uten lyd :cry:

Mvh. Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...