Gå til innhold

Tidenes skummelste filmer!

bassmania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/film/article166705.ece

dere må innrømme at dette var en dårlig liste!!!! åååååååååååh. og skriv kommentarer til han som har laget denne listen!!!!

Eh? Har i du hele tatt sett noen av filmene på listen?

Ringu: Psykologisk realisme av ypperste kvalitet.

The Shining: Terroriserende thriller.

Psycho: Klassiker fra Hitchcock; skrekkens mester.

OSV.

Fy, for noen idiotiske kommentarer.

Herregud for en tulleliste! La oss si d sånn; jeg elsker skrekkfilmer mer enn alt, når jeg så The Thing var det bare for dumt! Når jeg så The Shining lo jeg. Nightmare on Elm Street var også litt latterlig. Men hvor har dere verstingene? Halloween, Hellraiser, Friday 13th!? Enig i at Psycho er råbra (i forhold til datidens midler), men jeg vil ikke si at jeg ble redd av dusjscenen. Det er noe folk påstår de blir, siden de har hørt at den er så sinnsyk! Men hvis det bokstavelig talt er så ille, er dere pingler og passer lite til å dømme tidenes skumleste filmer!!

Hvordan kan en person elske skrekkfilmer, men le av klassikere som The Shining? Når ble Hellraiser og Friday the 13th skumle? Hvordan kan han si at Psycho er bra i forhold til datidens midler? Nåtidens filmer??? Hva er det folk liker; The Ring, remake av Texas Chainsaw Massacre?

Huff...

Dere som er uenige i listen, sett opp en topp 10 som dere mener er rett da!

Edit: Min topp 10:

1. The Evil Dead

2. Texas Chainsaw Massacre

3. Ringu

4. Zombie Flesh Eaters

5. Bad Taste

6. The Shining

7. Silence of the Lambs

8. King Kong

9. The Evil Dead 2: Dead by Dawn

10. The Omen

Blir for dumt å si plasseringer fra 1 til 10, så jeg vil ikke si at kvaliteten avhenger av plasseringene.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

ikke en dårlig liste det nei ... men de er ikke de skummlese

(merk jeg har ikke sett Ringu)

ellers så passer lista som beste Skrek filmer .. ikke skummleste

Mine topp 10 skummleste

10: Wild Wild West

09: Starship Troops

08: Battlefield Earth

07: Speed 2

06: Boat trip

05: Pootie Tang

04: Politiskolen filmene

03: Gigli

02: Crossroads

Og mest skummleste filmen jeg har sett er ......

01: Glitter

de er ###### så skummle

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Eh? Har i du hele tatt sett noen av filmene på listen?

Ringu: Psykologisk realisme av ypperste kvalitet.

The Shining: Terroriserende thriller.

Psycho: Klassiker fra Hitchcock; skrekkens mester.

OSV.

Fy, for noen idiotiske kommentarer.

Ok hør her.... De filmene er ikke skummle, og ringu synes jeg var skummel når hu dama kom ut av tven!!! Det synes jeg kanskje var litt ille!

The shining, ble aldri skremt!!! Var bare en DØDs bra film, men ikke så skulle, skulle helle få sjangeren thriller enn skrekkfilm!!!

Psycho, han som skriver denne listen referer til at dusje scenen var skummel, men jeg synes den scenen på slutten nå han løper etter og er helt gal er verre!!! Men pyscho er en bra skrekk film, sier ikke at den ikke er det!

Jeg mener han som har skrevet listen bør revurdere kommentarene sine!!!

Jeg mener at Halloween er mye skummlere enn ringu eller the shining!

Etter det jeg synes så var denne listen dårlig satt opp!

Lenke til kommentar
hva med alien, jeg har aldrig hvert så skremt av en film før, den er jo bare skumel første gang man ser den..

Enig. Den første Alien var et gedigent sjokk da den gikk

på kino første gang. Folk som aldri reagerte på

"skrekk-filmer" snakket om den i lange tider etterpå.

Gikk en spøkelsefilm på TV for ..ja 7-8 år siden. Det er det verste

jeg har sett. Det var en en sekvens der et (kvinnelig) spøkelse

plutselig raste inn gjennom et vindu og rett i kameraet liksom. Jeg kan aldri

huske å fått et sånt støkk som akkurat der. Aner ikke hva filmen het

Lenke til kommentar

Edit: Min topp 10:

1. The Evil Dead

2. Texas Chainsaw Massacre

3. Ringu

4. Zombie Flesh Eaters

5. Bad Taste

6. The Shining

7. Silence of the Lambs

8. King Kong

9. The Evil Dead 2: Dead by Dawn

10. The Omen

seriøst, synes du at evil dead filmene, king kong og _SPESIELT_ Bad Taste er jevla skumle? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg blir sjelden skremt av filmer, men the Ring var seriøst jævli. Tror jeg aldri kommer til å se orginalen, Ringu.

Bad Taste??? Den er mer tragi-komisk enn skummel, den og braindead. En del nasty scener, men det er jo så gjennomført at det nesten blir morsomt.

Lenke til kommentar
Jeg blir sjelden skremt av filmer, men the Ring var seriøst jævli. Tror jeg aldri kommer til å se orginalen, Ringu.

Bad Taste??? Den er mer tragi-komisk enn skummel, den og braindead. En del nasty scener, men det er jo så gjennomført at det nesten blir morsomt.

Enig der. men Ring er skumlere enn Japanske Ring. men the ring er en bra re-make.

alle de lavbudsjett filmene til Peter Jackson er bare morsomme! :w00t:

Lenke til kommentar

Enig der. men Ring er skumlere enn Japanske Ring. men the ring er en bra re-make.

alle de lavbudsjett filmene til Peter Jackson er bare morsomme! :w00t:

Jeg syns Japse Ringu var sinnsvakt mye skumlere enn The Ring.

Noe av det verste jeg har sitt i mitt liv. mtp å bli skremt.

Lenke til kommentar
ikke en dårlig liste det nei ... men de er ikke de skummlese

(merk jeg har ikke sett Ringu)

ellers så passer lista som beste Skrek filmer .. ikke skummleste

Mine topp 10 skummleste

10: Wild Wild West

09: Starship Troops

08: Battlefield Earth

07: Speed 2

06: Boat trip

05: Pootie Tang

04: Politiskolen filmene

03: Gigli

02: Crossroads

Og mest skummleste filmen jeg har sett er ......

01: Glitter

de er ###### så skummle

Bytt ut 1 plass med: "The life of kebab-dork", jeg pisset nesten på meg når jeg så den. :scared:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
seriøst, synes du at evil dead filmene, king kong og  _SPESIELT_ Bad Taste er jevla skumle?  :ermm:

Nå skal ikke jeg begynne å definere sjangrer, men i alle fall regnes både King Kong og Bad Taste som grøssere og begge to er geniale filmer, så jeg velger derfor å ha dem på lista.

[offtopic]

Jeg er så utrolig lei av folk som skriver at de tidlige filmene til Peter Jackson som Bad Taste suger og det er utrolig at han fikk jobben som regissør til Ringenes Herre. Jeg blir ikke bare irritert, men rett og slett forbannet på slik uvitenhet.[/offtopic]

King Kong er en klassiker; en deilig film som alle burde se. Eller det er kanskje ikke nok visuelle effekter og overdådig post-production for alle dere The Ring (merk; ikke den japanske) elskere?

The Evil Dead har så mye som gjør den helt fantastisk. Det er også en utrolig, utrolig bra film. Jeg blir ikke skremt av filmer, så hvordan skal jeg klare å sette opp en liste bestående av de skumleste filmene i historien? Jeg tar selvkritikk på listen min og at det ikke er en liste med tidenes skumleste, men tidenes beste grøssere (etter min mening).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...