Electron Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei, Endelig er tiden inne for å kvitte meg med vapoen, og jeg har ett lite problem. Er det noen som har et veldig godt tips til hvordan jeg fjerner guffa? Har prøvd med rødsprit på en ødelagt cpu, + qtips og tannpirkere men det funka dårlig. Vil gjerne få vekk alt. Noen som har noen tips? På forhånd takk. -Electron Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg tror isopropanol er saken... de selger også en væsle eller lignenede som er spesial designet for å fjerne "guffe" fra cpu o.l. på microplex Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vel, du må ha litt "trykk" på det du påfører. Finn fram en sprutflaske med regulererbar stråle. Fyll den med rødsprit eller isopropanol. Still strålen til spiss, og sett i gang og pump. Du får også elektrorens på boks (isopropanol under trykk) med den koster vel en hundrelapp, og du må forvente å bruke alt... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor vil du egentlig fjerne det ? Gjør jo ingen skade what so ever.. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 aner ikke, tenkte bare det føkka litt med varme etc? :/ sist jeg bare kobla vannkjølinga på med den guffa der, ble det VARMT. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 aner ikke, tenkte bare det føkka litt med varme etc? :/ sist jeg bare kobla vannkjølinga på med den guffa der, ble det VARMT. Samma her bare jeg hadde ikke vannkjøling! CPU`en ble mye varmere når det var tilgrist! Lenke til kommentar
Electron Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Vapoen er forøvrig tilsalgs her: http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Gi bud! -Electron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå