Smedsrud Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Har igjen overlatt lyden til britiske Bowers & Wilkins.SNIKTITT: Philips avduket toppmodeller med helt rå lyd Lenke til kommentar
Isbj0rn1 Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Er det LG, eller Phillips? Står begge dela i teksten.. ? 1 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 5. september 2019 Forfatter Del Skrevet 5. september 2019 Oooops. Skrev saken mens jeg satt på en LG-PK Rettet opp i nå! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Falt for phillips sin design første gang bildene av tv ble vist noen uker siden. Lyden blir sikkert magisk varm og lun med BnW på teamet. Bra phillips dette er en verdig high end oled tv. Lenke til kommentar
henrik-o Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Oooops. Skrev saken mens jeg satt på en LG-PK Rettet opp i nå! Philips bruker vel fremdeles paneler fra LG? 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke helt begeistret for å lime et bra anlegg fast i tv'n. Ulempen er veldig dyr TV, samt at anlegget må "kastes" når man har lyst på større TV... Jeg er mer tilhenger av å ha de to enhetene separat, slik at man kan oppgradere det man ønsker etter behov. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå