Edstro Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Eg trenger et FTP Programm til og laste opp hjemmeside filene mine med. Eg vil helst ha et ftp programm så er freware......... Noen forslag På forhånd takk for alle svar! Mvh Eddielie30 Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 eksplorer fungerer bra til mitt bruk.. bare skriv ftpadressa i adressefeltet.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ws ftp er ganske bra bruker det selv... Download.com - ws ftp Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hm, freeware er det vel ikke, men jeg foretrekker Flash FXP Kanskje litt overkill til å bare laste opp hjemmesider med, menmen.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 CuteFTP er det beste programmet... det bryter ikkje sånn som explorer gjør Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Nei, nei og NEI! SmartFTP er den beste ftp klienten som er gratis. Har den selv og er veldig fornøyd. CuteFTP er kjent som den beste, men koster penger. Endret 25. desember 2003 av EspenDL Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 winscp funker greit det og. Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 leechFTP er kanonbra. til andre ting og:) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvis du bare helt enkelt skal laste opp websider, så vil jeg påstå at windows explorer er helt klart det beste. Blir ikke raskere og enklere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå