Odd R. Valmot Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Nå får TVene 8K, AI-basert prosessor og langt mer lysstyrke Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Samsung måtte trekke tilbake testtelefoner de hadde sendt til journalister da skjermen sprakk. Tror ikke at skjermen sprakk, noen journalister og mediafolk hadde pirket vekk skjermbeskyttelsen som ikke måtte fjernes blant annet: https://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Fold#Issues Selskapet har også lansert 5G-utgaver av Galaxy 10. Samsung hevder at de nå har flest 5G-kapable telefoner på markedet. Stemmer nok, det: https://www.gsmarena.com/results.php3?chk5G=selected Endret 5. september 2019 av mandela Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Har ikke byttet til noen ny TV på lenge. Venter på at Stortinget skal få fingeren ut av ræva med å bestemme seg ift. mottakerlisensieringsordningen. Derfor spør jeg, siden jeg ikke er interessert i å dra til butikken for å se etter ny TV på en stund enda.. Kan man dimme ned denne voldsomme lysstyrken som beskrives? Det prates om solbriller Dersom man tar av alt lyset i rommet, vil man kunne finne en lav nok lysstyrke som passer bruksformålet hjemmekinoopplevelse? Endret 5. september 2019 av G Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Har ikke byttet til noen ny TV på lenge. Venter på at Stortinget skal få fingeren ut av ræva med å bestemme seg ift. mottakerlisensieringsordningen. Derfor spør jeg, siden jeg ikke er interessert i å dra til butikken for å se etter ny TV på en stund enda.. Kan man dimme ned denne voldsomme lysstyrken som beskrives? Det prates om solbriller Dersom man tar av alt lyset i rommet, vil man kunne finne en lav nok lysstyrke som passer bruksformålet hjemmekinoopplevelse? De fleste TVer i dag har en lyssensor som tilpasser baklyset etter omgivelseslyset i rommet. Så det burde ikke være et problem. Det ligger ofte under "eco" innstillinger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå