Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Noen som vet når posten beveger seg? I tilegg har de kanskje fått inn masse bestillinger nå i jula? EDIT: Sorry, feilpost. Denne skulle ligge under webshoperfaringer. Håper moderator kan flytte isteden for å stenge. Endret 25. desember 2003 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Bor forresten i Troms. Harstad. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Eg har bestilt PC frå komplett.. bestilte den 22 des. Dei sa den skulle vere her tidligst fyrste veka i januar... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ok. Så hvis jeg bestiller noe nå, når får jeg det da? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mandag 29.12 (neste uke) sender de nok ut varene Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor akkuratt da? og så lurer jeg på en ting..! Skkert ingen som har svaret på det men.. Jobber komplett folka nå i juleferien? eventuelt når er de på jobb igjen? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg la inn en bestilling i går. Ligger som plukkliste enda. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Der ligger vel svaret da =/ Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ser min bestilling ligger som plukkliste.. kva betyr eigentleg det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ser min bestilling ligger som plukkliste.. kva betyr eigentleg det? At den står på lista over varer som skal "plukkes og pakkes" før sending. Så om det ikke er folk på jobb vil den stå på plukkliste en stund, eller om de har masse ordrer inne. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 min sto en uke på plukkliste.. når jeg sendte mail og lurte på hva som foregikk sa de det var pga juletider, men de framskyndet pakken min en go del, så nå er den sendt, men den har ligget i oslo en hel dag nå! så jeg får nokk ikke maskinen på en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå