Jibarm Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 I den siste måneden har harddisken min begynt å oppføre seg merklig. Bruker et program som heter HDD Healt for å overvåke verdiene som harddisken gir (Self Monitoring and Reporting Technology), og som kan gi tilbakemelding hvis de er over grensen. Trenger jeg ny disk snart eller er det pga lav diskplass? (1,5 av 111GB) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har Seagate og kjører et S.M.A.R.T, og får også mange errorer. Er dette farlig eller bare tull? Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Helt klart farlig for min del! Rebootet pcen nå, og kommer ikke inn i windows lenger. Bruker over minuttet på å bli ferdig med loadingen, men før innlogginsskjermen kommer feilmelding om at en systemfil er skadet. Fikk i alle fall svar på spørsmålet mitt Litt av en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Trenger en ny med disse kriteriene: Lav aksesstid over 100 GB ikke WD Anbefalinger? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Maxtordiskene har kanskje ikke best aksesstid, men min erfaring med dem er at de er svært pålitelige (har en 200GB DiamondMax9 som har surret og gått i et år nå, uten problemer av noe slag. S.M.A.R.T-testing gir topp resultat). Anbefales av meg, iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå