Arodem Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Åpen beta fra midten av september.Nå kommer Steam-oppussingen Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Bra med en overhaling, trenger virkerlig det. Håper at de samtidig holder det lett & organisert. Ofte at utviklere skal gjøre ting mer kaotisk & legge til funksjoner absolutt ingen spurte om. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Syntes det er bra som det er jeg! Jeg har ingen ting brukt for "thumbnails" av forskjellige spill og se hva som er nytt osv! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Blir digg med noen forbedringer. Bra med en overhaling, trenger virkerlig det. Håper at de samtidig holder det lett & organisert. Ofte at utviklere skal gjøre ting mer kaotisk & legge til funksjoner absolutt ingen spurte om. Helt enig.. Jeg synes det er ekstremt rotete akkurat sånn det er nå, spesielt om du har et veldig stort bibliotek. Endret 5. september 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Håper de ikke glemmer ut sikkerhetsbristen som ble oppdaget for lenge siden og som ble skrevet om nylig. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Håper virkelig de har fokus på funksjoner fremfor form. Er bare å se til Enhanced Steam for å se funksjoner som har vært etterspurt i årevis. 1 Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg har over 1300 spill i biblioteket mitt, og jeg håper virkelig ikke de fjerner den orden jeg har skapt, selv med så mange spill. Jeg liker å ha alt ryddig ordnet etter min egen logikk, men egendefinerte grupper, der alle spill er alfabetisk ordnet. Dette nye fjaset med at alt skal være med flott bilder og stor knapper man skal trykke på har jeg lite sans for. Jeg avskyr det meste som lukter mac-logikk, jeg vil ha alt på gammeldags oversiktlig vis uten noen sm helst bling bling. Håper de fikser det, akkurat slik Microsoft har gjort, der jeg kan kjøre Windows 10 uten noen som helst jallaeffekter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå