Antihero Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva skal dere bruke pengene dere fikk til jul på? Trenger noen forslag Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg skal bruke dem på hardware...tenker det blir en hardisk iallefall. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Blir vel Nokia 3200 og en JVC Boomblaster Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 RAID-5 controller plus disker. "Oh, the sweet, sweet peace of mind." Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 FIkk ikke noe særlig ,men det frister med hardware ,men jeg kjøper IKKE det. De skal gå til russebil Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hmm jeg tenker på trim sylinder eller sub Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 LAN (cola og chips) & drikka på nyttårsaften! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 helt off topic men ser at du har oppdaget angry naked pat Raggi haha det er rått Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 helt off topic men ser at du har oppdaget angry naked pat Raggi haha det er rått Jah det er en del bra der! fått me deg att ahn fyren er 27 år og nettverksadministrator elns og har studert komi? har en sykdom som gjør att han ikke vokser! lurte liksom på hvor foreldra hans var da han holdt på med det! han drikker jo øl og røyker på noen innslag, og han kjører og bil til macern! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Prøve å spare mest mulig til bil... Men om jeg klarer det er en annen sak :o Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 helt off topic men ser at du har oppdaget angry naked pat Raggi haha det er rått Jah det er en del bra der! fått me deg att ahn fyren er 27 år og nettverksadministrator elns og har studert komi? har en sykdom som gjør att han ikke vokser! lurte liksom på hvor foreldra hans var da han holdt på med det! han drikker jo øl og røyker på noen innslag, og han kjører og bil til macern! du kødder? haha ja lurte på hvorfor ikke foreldrene hadde tvangsinnlagt han uansett har aldri ledd så godt som da jeg så sometimes best friends fuck part 2 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Spare Fikk vel ca 1000kr, skal en del utenlands neste år, trenger litt penger da Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tenkte jeg skulle spandere på meg selv vannkjøling, men har nettopp kjøpt meg ny luftkjøler, så jeg sparer de litt til, til jeg får lyst på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå