Nikkor Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Simen1 Jeg har en gammel forsterker bare skriver hva det står på den jeg : Sansui integrated ampleifer AU-G50X * Balanced AMP system. Og 2 stk nokså gammle Jvc høytalere(stooore) S-P55BE heter de. Liten link til forsterkeren...Her. Fant ikke noe mere imformasjon om den. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 nforce 2 er jo bedre enn et audigy kort da!? men integrete lyden for tia er ganske bra... vertfall hvis du vil "spare" Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) nforce 2 er jo bedre enn et audigy kort da!? Hvordan kommer du til den konklusjonen? har du testet de 2 selv, i forskjellige frekvenser, osv. osv. ? Endret 25. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg er av prinsipp en Sound blaster hater. Tenk å resample lyden fra 44,1 KHz(som alle cd plater har) til 48 KHz bare får å forringe lydkvaliteten. Dette fordi chippene som Creative bruker kun takler 48 KHz internt. Det samme gjelder digital utgangen (spdif) på disse lydkortene. Lyden er resamplet og ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå