Taurean Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) 1) Har to gamle høyttalere med bass, mellomtone og diskant, og de to festene bak som kobberledninger festes til er knekt på den éne. Frontdekslet er omtrent knekt av på begge, altså plastikkfestene. Forsterkeren er også ødelagt, det må loddes, og gjerne sees over av proff. Hvem tar jeg kontakt med for å få et prisanbud på å fikse dette? De har sentimentalverdi for meg og jeg skulle likt å vite om det var mulig å få en rimelig pris for hele jobben i stedet for å kjøpe nytt. Det har vært bra lyd i dem også, forbasket bra lyd, men de er nok sprengt nå, har brukt lydutjevner for å få mest mulig lyd ut av dem. Men nå virker det altså ikke lenger, etter 25 års bruk ^^ 2) Nettopp flyttet til ny leilighet, og jeg har leid et lager som jeg har halvparten av greiene mine i. Er så utbrent av flytteprosessen og alt mulig, jeg bodde ikke ett år en gang der jeg flyttet fra, det kommer til å ta mange, mange måneder før jeg begynner å få ting sånn som jeg vil ha det her. Om ikke over ett år. Finnes det selvstendig næringsdrivende eller andre bedrifter som driver med å gi idéer til re-organisering av interiør og hjem? I så fall hva slags bedrifter er det? Koster det tusener, eller titusener? Jeg trenger bare idéer, jobben kan jeg gjøre selv. På forhånd takk for svar. Endret 5. september 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå