alex100 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Bruker windows 2000 prof. Hvor finner jeg mappen med ikoner som windows bruker? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 De ligger vel i diverse DLL/EXE-filer i windows- eller system32-katalogen din ? Vet det er noen i moricons.dll og shell32.dll, men resten er jeg ikke helt sikker på.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 De ligger vel i diverse DLL/EXE-filer i windows- eller system32-katalogen din ? Vet det er noen i moricons.dll og shell32.dll, men resten er jeg ikke helt sikker på.. Jepp, fant ut at de ligger i shell32.dll. Men hvordan kan jeg få brukt de? Hvordan behandler jeg denne filen? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Kommer jo litt an på hva du skal bruke de til.. Om du bare skal bruke de som ikon til en snarvei du har laget, så er det jo bare å gå inn på properties - change icon og så skrive inn shell32.dll (med full path) i tekstboksen. Om du skal hente ut ikonene og bruke de som ikon i dine egne programmer, finnes det sikkert en util som kan hente ut og lagre ikoner fra dll/exefiler. Om ikke annet kan du ta en screenshot og klippe til i photoshop eller noe lignende. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Klipper og limer jeg da. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå