Gå til innhold

Call of Duty Modern Warfare Beta

Anbefalte innlegg

Call of Duty Modern Warfare Beta

https://www.cdkeys.com/pc/games/call-of-duty-modern-warfare-beta-pc-cd-key

jeg vet cdkeys.com lurer folk å betale penger for noe som er gratis så lurer på om noen vet om det spillet blir gratis? For det tok langt tid før forrige spill ble offentlig gratis, noen spill har lukket beta som man må kjøpe andre spill for få spille, så noen vet noe om dette spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det noe forskjell på preorder og openbeta? Eller får man testet det på samme måte er bare for de som ikke vil vente 2-3 dager ekstra? For det var vel ganske begrenset beta versjon på siste spillene, så usikker om man får med multiplayer og singleplayer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men er forskjellig løsning de gjør noen gir kun første level gratis andre har 2 dager begrensing men man kan spille så langt man kommer, andre har kun multiplayer. Så hva kan man forvente her?

1 - 2 multiplayer maps med begrenset våpen, det tror jeg ihvertfall. Du vil nok få det samme som den lukkede betaen får. 

Så jeg ville ikke stresset med dette her.. Activision gjør forøvrig slik EA gjorde det når de hadde betaen til Battlefield 5  hvor de får deg til å kjøpe spillet før du får prøve. Så kommer de sikkert til å ha en slags early access hvor du kan kjøpe deg tidligere adgang til spillet osv.. Skikkelig skittent knep, og du betaler en hundrelapp eller to for en uke tidlig. Dette er dog kun spekulasjoner fra meg da jeg ikke har satt meg så mye inn i dette med akkurat MW. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

EA er et møkka selvskap, de er neste levrandøren som sletter spill eller deaktiver spill som de ikke selger lengere. Steam man man spille selv om spillet blir slutte å selges. For å ikke snakke om hvor dyre de er. Så kjøper kun på salg derfra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...