Øystein.F. Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Lufta kan sjå ut til å ha gått ut av Gears-ballongen.ANMELDELSE: Gears 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Mao. like greit vente til Doom Eternal. Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 4. september 2019 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2019 Smaken er som baken. Men ser at en nesten samlet spill presse synes historie biten er veldig bra så det spørs hvem lufta har gått ut av.. 13 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Får jo detta i gamepass og har spilt alle de andre, så er vel egentlig ikke noe å lure på. Garantert artig i coop uansett 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Øystein.F. Skrevet 4. september 2019 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2019 Smaken er som baken. Men ser at en nesten samlet spill presse synes historie biten er veldig bra så det spørs hvem lufta har gått ut av.. Kva andre skulle meine er strengt tatt rivande likegyldig for meg. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 4. september 2019 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2019 Smaken er som baken. Men ser at en nesten samlet spill presse synes historie biten er veldig bra så det spørs hvem lufta har gått ut av.. Spillkritikk med mål om konsensus høres ikke helt ideelt ut. 20 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Kva andre skulle meine er strengt tatt rivande likegyldig for meg. Selvfølgelig. Du må jo lage an anmeldelse basert på hva du mener. Som sagt. Smaken er som baken. Gears 5 var ikke helt det store for deg. Poenget var at veldig mange som har anmeld spillet har likt hva dem har spilt. Så får det bli opp til dem som vurderer å spille spillet å se på forskjellige anmeldelser å danne seg et bilde om Gears5 kan være av interesse. At lufta har gått ut av deg var kanskje et dumt stikk men skrevet med et lite smil 4 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 4. september 2019 Forfatter Del Skrevet 4. september 2019 Kva andre skulle meine er strengt tatt rivande likegyldig for meg. Selvfølgelig. Du må jo lage an anmeldelse basert på hva du mener. Som sagt. Smaken er som baken. Gears 5 var ikke helt det store for deg. Poenget var at veldig mange som har anmeld spillet har likt hva dem har spilt. Så får det bli opp til dem som vurderer å spille spillet å se på forskjellige anmeldelser å danne seg et bilde om Gears5 kan være av interesse. At lufta har gått ut av deg var kanskje et dumt stikk men skrevet med et lite smil Alt vel ? Må innrømme eg blei overraska over reaksjonane på spelet etter mi oppleving, hadde venta hardare dom. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Smaken er som baken. Men ser at en nesten samlet spill presse synes historie biten er veldig bra så det spørs hvem lufta har gått ut av.. Du burde vel vente til flere har publisert anmeldelse, før du erklærer at en samlet presse liker spillet? Så og si alle de store er jo ikke ute med anmeldelse enda... 1 Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Smaken er som baken. Men ser at en nesten samlet spill presse synes historie biten er veldig bra så det spørs hvem lufta har gått ut av.. Et godt eksempel på at man bør ta anmeldelser med en klype salt. Eller iallefall sjekke opp mot flere. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Mao. like greit vente til Doom Eternal. Med andre ord, like greit å lese flere anmeldelser, og ikke lese kun én anmeldelse og tro alle er 100% enige. GameReactor gav det 9/10, for eksempel. https://www.gamereactor.eu/gears-5-review/?page=1 6 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Spilte gjennom 1 og 2 i sin tid, selv om jeg aldri har likt serien spesielt, samt at jeg bare har holdt meg til singel player. Men har altid synes at verdenen og settingen har vært litt spennende. Så ett gears spill med mer fokus på historien, virker kanskje ikke så dumt for min del. 1 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg gleder meg stort. Multiplayerbiten i Gears er utrolig underholdende! Kult å se den får gode anmeldelser rundt om 2 Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Mao. like greit vente til Doom Eternal. Med andre ord, like greit å lese flere anmeldelser, og ikke lese kun én anmeldelse og tro alle er 100% enige. GameReactor gav det 9/10, for eksempel. https://www.gamereactor.eu/gears-5-review/?page=1 Nettopp. Husk også at gamer.no var en av de som ga Zelda BotW 6/10, så for guds skyld: sjekk andre anmeldelser. Og for autentisitetens skyld er det OK å sette en faktisk objektiv fan av serien til å anmelde spillet, både så fans kan få bedre kontekst og sammenligning - mens nye fans får et bedre helhetsbilde og blir lettere ledet inn. 1 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 4. september 2019 Forfatter Del Skrevet 4. september 2019 Mao. like greit vente til Doom Eternal. Med andre ord, like greit å lese flere anmeldelser, og ikke lese kun én anmeldelse og tro alle er 100% enige. GameReactor gav det 9/10, for eksempel. https://www.gamereactor.eu/gears-5-review/?page=1 Nettopp. Husk også at gamer.no var en av de som ga Zelda BotW 6/10, så for guds skyld: sjekk andre anmeldelser. Og for autentisitetens skyld er det OK å sette en faktisk objektiv fan av serien til å anmelde spillet, både så fans kan få bedre kontekst og sammenligning - mens nye fans får et bedre helhetsbilde og blir lettere ledet inn. Kva er det du vil fram til her? At eg ikkje likar serien? Eg gav det første spelet full pott. 3 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Mao. like greit vente til Doom Eternal. Med andre ord, like greit å lese flere anmeldelser, og ikke lese kun én anmeldelse og tro alle er 100% enige. GameReactor gav det 9/10, for eksempel. https://www.gamereactor.eu/gears-5-review/?page=1 Nettopp. Husk også at gamer.no var en av de som ga Zelda BotW 6/10, så for guds skyld: sjekk andre anmeldelser. Og for autentisitetens skyld er det OK å sette en faktisk objektiv fan av serien til å anmelde spillet, både så fans kan få bedre kontekst og sammenligning - mens nye fans får et bedre helhetsbilde og blir lettere ledet inn. Er ikke ofte vi har en person som anmelder både det første (2006!!!), fjerde og femte spillet i en serie. Så den han-er-ikke-objektiv-fan-greia di må du nok revurdere. 5 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Er dette et middelsmodig gears of war spill, eller er det et middelsmodig spill generelt? Hadde vært interessant å hørt hva noen som ikke har spilt tidligere spill føler om det. Regner med du mener det ligger rundt 5-6 etter å ha lest dette. (før flerspillerdelen) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 (endret) Er dette et middelsmodig gears of war spill, eller er det et middelsmodig spill generelt? Hadde vært interessant å hørt hva noen som ikke har spilt tidligere spill føler om det. Regner med du mener det ligger rundt 5-6 etter å ha lest dette. (før flerspillerdelen) Har ikke spilt så mange av spillene selv, men vet historien på mange måter sluttet med Gears 3. Gears 4 foregår mange år etter, og har noen nye personer, blandt annet Kait Diaz. Mener det var en cliffhanger eller noe med henne (aldri fullført det selv), og Gears 5 har henne som hovedperson. Det alene sier jo litt. De første var så macho som det går ann å komme. Vi snakker store, steintøffe men som er så macho at skjegget deres gror eget skjegg. Nå har vi en dame i hovedrollen. Gears 5 er også mye mer open world enn de forrige. Med andre ord tror jeg vi sitter med en slags Resident Evil 4/God of War PS4/Assassin's Creed: Odyssey situasjon her. Spillet er nok glimrende i seg selv, men har lite med de originale å gjøre. Noen takler det bedre enn andre. Nå sier jeg selvsagt ikke at gamer.no ikke takler det. Det jeg vil frem til er at man aldri må stole på kun én anmeldelse. Ta så mange som mulig, og gjerne hent inn feedback fra andre steder også, som venner, forums osv. Noen kan gi spillet slakt pga dårlkig historie, andre driter i historien og spiller kun multiplayer. Og vice versa. Sånn jeg ser det er karakteren i en anmeldelse ikke viktig i seg selv. Det viktige er hvorfor det fikk nettopp den karakteren. Da er det lettere å legge til og trekke fra poeng, alt etter som hva man selv legger vekt på. BTW at det har en dame i hovedrollen er ikke ment som kritikk på noe vis heller. Jeg bare poengterte det for å vise hvor annerledes det er fra de første. Da de første kom var det mange som ikke trodde vi kunne ha en spillbare dame i det hele tatt, selv som companion. Endret 4. september 2019 av Schreiber Lenke til kommentar
Pony IK Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Enda en knallis som anmelder spill.Gamer er spes,gir wildlands 4 av 10 og Zelda 6 av 10.Takk og pris for andre anmeldere enn gamer sine!? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Kjører igjennom dette via Gamepass tenker eg, så plukker jeg det heller opp fysiske når det har sunket i pris 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå