ATHLON XP Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hei Jeg fikk litt penger til jul å har lyst på et nytt ps2 spill.Vil gjerne ha et spill som jeh kommer til å sitte lenge med i en lang tid fra over.Gjerne et i bilspill,adventure,plattform,action sjangeren.Hva er det hotteste spillet til ps2 nå? Edit:Glemte kanskje å si hvilke spill jeg har fra før: Tekken Tag & 4 NFSU og NFSHP2 MGS2 Smugglers run Timesplitters 1 Midnight club 2 GTA3 Endret 25. desember 2003 av ATHLON XP Lenke til kommentar
falut Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 NFSU ffs! Du kommer til å sitte klistra i flere dager Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Gran Turismo 3! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Det nye Mission Impossible spillet ser kult ut. Splinter Cell WRC 3 CMR 4 Hitman 2 Du kan vel forresten bare sjekke review seksjonen til Gamer edit: skriveleif Endret 25. desember 2003 av kakk Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Beyond Good & Evil. Er kommet til ps2, har fått fantastisk kritikk, skal kjøpe det til xbox når det kommer... varer mye lengre enn f.eks. nfs:U Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vice City er jo kult Og siden du har Timesplitters, er jo TS2 et must Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Selv hungrer jeg etter Dark Cloud 2: Dark Chronicle. Se review hos Gamer.no og Ign.com. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Selv hungrer jeg etter Dark Cloud 2: Dark Chronicle.Se review hos Gamer.no og Ign.com. Likte Dark Cloud svært godt,men jeg liker ikke grafikken helt på Dark Cloud 2.Og Vice City har jeg til pc.Grand Turismo 3 har jeg spilt mye av hos halvbroren min er litt lei av det nå,men det er bra for det. Hvordan er SSX 3,hvor lang tide tar det å gå igjennom det,om man er en gjennomsnitts gamer.?Si 2-4 timer hver dag. Lenke til kommentar
nismo' Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva er forskjelen på NFSU og NFSU ffs? Lenke til kommentar
falut Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva er forskjelen på NFSU og NFSU ffs? ffs= for fu*k sake Unskyld visst jeg forvirra deg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 TONY HAWKS UNDERGROUND. Det slår alt, bare så konge. Fikk det i julegave jeg! Lenke til kommentar
Krims Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Tony Hawk underground er ganske fett også Ringenes Herre Atter En Konge( kjøpte det i dag) ps. tony hawk underground er ganske lett å runde!!! Endret 30. desember 2003 av Rodney Mullen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tony Hawk underground er ganske fett også Ringenes Herre Atter En Konge( kjøpte det i dag) ps. tony hawk underground er ganske lett å runde!!! Riktig det, men det er fett å spille på nett! Kjøp deg nett-adapter og T.H.U.G så har du massevis å holde på med! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ratchet & Clank 2: Going Commando, og SSX3. To titler som er verdt å bruke flerfoldig med timer til å spille seg gjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå