Redaksjonen. Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 FORSKNING: Hun har fått millionstipend for å finne ut hvordan mennesker påvirker havet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Hvor er det Francesca Verones forsker? Hvilken forskningruppe inngår hun i, eller skal hun selv drive en gruppe?Hvor mange stipendiater skal hun bruke og hvor lang tid er det beregnet å bruke? Ting jeg synes er viktige å ta med i en slik artikkel. Lenke til kommentar
mosedotten Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 -"Men en som Francesca Verones tenker svært stort når hun sier at vi ikke vet hva som påvirker havet. Fordi hun tenker på alt. Og da menes virkelig alt..." Det må jeg si....tenker på alt....imponerende. Og tildels mye "nytenking" også vil jeg anta..? Er dette et utsagn hun selv kommer med, eller er det arbeidsgiver som har pålagt henne denne grandiose oppgaven...? Ønsker henne lykke til... Lenke til kommentar
Lodium Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg tror ikke Francesca Verones burde bekymre seg for mye om at skip fører med seg fremmede arter. Mennesker har brukt båter i århundrer så man kan slappe av ett par hakk i forhold til akkurat det og ikke la hysteriet ta over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg tror ikke Francesca Verones burde bekymre seg for mye om at skip fører med seg fremmede arter. Mennesker har brukt båter i århundrer så man kan slappe av ett par hakk i forhold til akkurat det og ikke la hysteriet ta over. De har ikke brukt ballast i flere århundrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå