Murty Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hei. Oppstartsfilene mine har blitt borte... Noen som har lyst til å sende meg oppstartsfilene til windows2k? tenker på boot.ini, er vel noe som heter boot.cfg også eller no.. har ikke mye greie på det.. men hadde vært fint om noen kunne sendt meg oppstartsfilene. til: [email protected] Endret 25. desember 2003 av Murty Lenke til kommentar
rwu Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 kommer du deg inn i windows, gjør du bare SLIK Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) hmmm, ja, men det er litt forskjell på Windows 2000 og XP akkurat der. tilfeldigvis skal jeg inni Windows 2000 nå, så jeg skal sjekke. om han ikke kommer inni Windows må han reparere installasjonen av Windows. dette bruker å funke ganske greit. er ikke helt sikker på hva du mente der. Endret 25. desember 2003 av wil Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 det funka dårlig med å bruke windows2000 sin innebygde fixe greie.. og jeg fant ikke feilen.... menmen.. har installert på nytt nå.. så det er greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå