ChristianReviderer Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 God kveld! Jeg hadde egentlig tenkt å gå ordinær øk.ad på BI, men jeg ser nå at de har øk.ad med regnskapsutdanning. Vil dette være fordelaktig om man skal studere master i regnskap og revisjon rett etter BSc? Mvh Christian E. Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 5. september 2019 Forfatter Del Skrevet 5. september 2019 Bump Lenke til kommentar
comadore Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 God kveld! Jeg hadde egentlig tenkt å gå ordinær øk.ad på BI, men jeg ser nå at de har øk.ad med regnskapsutdanning. Vil dette være fordelaktig om man skal studere master i regnskap og revisjon rett etter BSc? Mvh Christian E. Absolutt, og de vil også gjøre at du kan jobbe 2år og bli autorisert som regnskapsfører. Har du interesse i regnskap/revisjon, så er det absolutt veien å gå. Når du først er inne på det, anbefaler jeg selvfølgelig å jobbe hardt for å komme inn på masteren. økad, bachelor= død i arbeidsmarkedet Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Absolutt, og de vil også gjøre at du kan jobbe 2år og bli autorisert som regnskapsfører. Har du interesse i regnskap/revisjon, så er det absolutt veien å gå. Når du først er inne på det, anbefaler jeg selvfølgelig å jobbe hardt for å komme inn på masteren. økad, bachelor= død i arbeidsmarkedet Jep, jeg skal ta master for å bli statsautorisert revisor. Jeg tenker med en bachelor med regnskapsutdanning kan jeg jobbe litt ved siden av, mens jeg tar masteren? Jeg har en far som driver regnskap og revisjonsselskap så jobb får jeg definitivt. Hva synes du om dette? Jeg ser man trenger 2 års relevant arbeidserfaring for å bli autorisert, teller de med arbeid under utdanningen? Det hadde vært super om de gjorde det. Endret 6. september 2019 av ChristianReviderer Lenke til kommentar
comadore Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jep, jeg skal ta master for å bli statsautorisert revisor. Jeg tenker med en bachelor med regnskapsutdanning kan jeg jobbe litt ved siden av, mens jeg tar masteren? Jeg har en far som driver regnskap og revisjonsselskap så jobb får jeg definitivt. Hva synes du om dette? Jeg ser man trenger 2 års relevant arbeidserfaring for å bli autorisert, teller de med arbeid under utdanningen? Det hadde vært super om de gjorde det. Når det gjelder jobb under utdanning vet jeg ikke, men vil anta at de mener 2 års arbeidstid(altså 2 år fulltid/2 årsverk). Lenke til kommentar
ChristianReviderer Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Når det gjelder jobb under utdanning vet jeg ikke, men vil anta at de mener 2 års arbeidstid(altså 2 år fulltid/2 årsverk). Hadde vært fint å bli autorisert regnskapsfører mens jeg studerte! Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Hvis du er seriøs velger du NHH over BI. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå