stian123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei! Jeg trenger noe (tekst,spill,bilder,flash, whatever) på indexsiden... Jeg har litt tekst så er det bare grått og kjedelig... Noen tips? Eller noen sider jeg kan finne noe og ha der? Takker for svar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tja.. Trenger det stå så mye da..? Litt info om siden, og kanskje nyhetene. Min index-side. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, men jeg har ett annet sted for news... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, men jeg har ett annet sted for news... Åja. Vet ikke om det trenger å stå så mye da.. Blir bare tåpelig om man fyller det med unødvendig og usaklig tekst som egentlig ikke har noe der å gjøre.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, mulig det.. Men sånn det står nå ser i alle fall dumt ut!! Tro meg!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, mulig det.. Men sånn det står nå ser i alle fall dumt ut!! Tro meg!! URL til siden..? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Har ikke lagt ut sida ennå... Holdt på og legge ut bilde nå, men det gikk ikke... Er ikke helt sikker på om bmp er en gyldig bildefil på nettet jeg, men i alle fall... http://www.freewebs.com/stianweb/mypage.bmp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Et bmp bilde på 2,8mb for å vise en screen av en side.. Si meg; tror du båndbredde vokser på trær? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har ikke lagt ut sida ennå... Holdt på og legge ut bilde nå, men det gikk ikke... Er ikke helt sikker på om bmp er en gyldig bildefil på nettet jeg, men i alle fall... http://www.freewebs.com/stianweb/mypage.bmp GIF, JPG OG PNG er oppfunnet altså.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg mener nyhetene tar seg fint ut på forsida. Bare teit med sånn: "Ja da har jeg endelig fått meg hjemmeside" tekst. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg mener nyhetene tar seg fint ut på forsida. Bare teit med sånn:"Ja da har jeg endelig fått meg hjemmeside" tekst. Ok, *delete* Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Men da får jeg ett problem skjønner'u... Hva skal jeg ha på siten da? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Men da får jeg ett problem skjønner'u... Hva skal jeg ha på siten da? lipsum.com Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Og dette er??? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg mener nyhetene tar seg fint ut på forsida. Bare teit med sånn:"Ja da har jeg endelig fått meg hjemmeside" tekst. Øyh! *føle seg truffet* Vel, Stian123, hvis du bare skal ha noe unødvendig stuff, så kan du ha det jeg en gang i tiden hadde, f.eks "tilfeldig sitat", "tilfeldig bilde", "din ip-greie" (denne ble jeg slaktet for ), og "din nettleser" (også dundrende unødvendig). Hvis du ikke får til php-scriptet til tilfeldig sitat, og bilde greia, som egentlig er hysterisk enkelt, kan du jo alltids ha ukens sitat, eller ukens bilde. Om siden din ligger på home.no server, blir vel dette mest aktuelt. http://www.lipsum.com er ikke aktuelt med mindre du trenger en masse tekst for å skape et inntrykk om hvordan siden din vil bli. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ok, tusen takk!! Finnes det noen bra javascript-side med random script eller? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Skriv ned deres URL'er da, så kan jeg se på deres sider.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Veit ikke om det finnes noe javascript med det nei. Siden min står i siggen, men det er ikke noe som helst av din interesse der, kun det nødvendigste Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Flodhest: Driiiiiiitrå side!!!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå