Gå til innhold

Nokia 7250i eller Nokia 3200?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha meg ny mobil til rundt 3k.Men jeg er ikke sikker på om jeg skal velge 7250i eller 3200.Hva vile dere valgt?Vet at de to er nesten identiske,bortsett fra design og minne kapasitet(7250i har mer minne).Og har nokia 7250i og 3200 slik "Picture Phonebook" slik som de nyere SE mobilene.Slik at det kommer opp et bilde når en kontakt ringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Og har nokia 7250i og 3200 slik "Picture Phonebook" slik som de nyere SE mobilene.Slik at det kommer opp et bilde når en kontakt ringer?

Min Nokia 7250i har i alle fall en slik funksjon. Finfin telefon, etter min smak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
NOKIA 3200 ingen tvil!!!!

7250i er dritt elendig!!!!

skjermen er dårlig å kameraet er enda dårligere!!!

Lenge leve sakligheten.

Skjermen er skal være lik på både 3200 og 7250i - 4096 (12bit) farger og 128*128 pixler. Kameraene er ca. like, men det sies at det på 3200 er hakket bedre med vanskelige lysforhold.

Lenke til kommentar

Er ikke i tvil om hvem av disse jeg ville valgt.

Har selv 7250i og min søster har 3200. 3200 har et plastikk-preget deksel som ikke sitter skikkelig og får telefonen rett og slett til å se billig ut. Utformingen av knappene med "2-i-1-variant" er heller ikke å anbefale for litt større never. 7250i har et bra design, gode knapper og bra minnekapasitet.

Når det gjelder kameraet på disse telefonene er de forholdsvis like, 7250i hakket bedre når det gjelder kvalitet. Men når det gjelder bilder i litt mørke rom er 3200 best.

Av disse telefonene hadde jeg uten tvil valgt 7250i. Men om jeg hadde valgt en av disse telefonene hvis jeg skulle kjøpt meg ny mobil nå er heller tvilsomt.

:xmas:

Lenke til kommentar
Hei

Skal ha meg ny mobil til rundt 3k.Men jeg er ikke sikker på om jeg skal velge 7250i eller 3200.Hva vile dere valgt?Vet at de to er nesten identiske,bortsett fra design og minne kapasitet(7250i har mer minne).Og har nokia 7250i og 3200 slik "Picture Phonebook" slik som de nyere SE mobilene.Slik at det kommer opp et bilde når en kontakt ringer?

Men ihvertfall at Nokia 7250i har calling images..

Men du:Jeg trur jeg ville valgt 7250i,utrolig mye mere minne(over 3 ganger mere) og superbe taster!¨

Mens nokia 3200 koster ca 600 mindre og har lommelykt

Lenke til kommentar
[...Mens nokia 3200 koster ca 600 mindre og har lommelykt..]

De ekstra pengene som som 7250i koster, er vel anvendte penger. Er enig at lommelykta er en kjek ting, men det veier ikke opp ;)

Alt i alt enig, men klart skal man "spare" penger er valget klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...