Eriksendrul Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Har en BMW 320 I fra 1998 som har gått 286.195 km. Den går ikke gjennom EU, Neste stopp er bil opphugging. Men er det noe marked for slike biler som delebil? Skjermer,kanaler,panser, nederst på dører er rustet. Interiøret er ganske strøkent, Bakluke,lykter er veldig fine. Seter er bra, Motoren går, men den har gått langt. Kan man få noe ut av en slik bil tror dere? jeg har ikke solgt deler før, Tenkte evt og selge deler, så sende den på opphugging, eventuelt og selge bilen for alt over vrakpant 3.000 kroner. Det er ikke noe problem å kjøre bilen da den går, så prøveskilter er det som skal til for og transportere den på vei. Noen tips? Endret 3. september 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det er alltid noe som er interessant, men om du ikke har plass til den så er det neppe verdt bryet. Jeg hadde heller funnet noen esker, plukket av ymse deler som jeg vet kan selges og skrotet resten. Alternativt så kan du selge den for 4000-5000 som reparasjonsobjekt/delebil. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Legg den ut på E46 gruppa på facebook som hel delebil. Får du ingen respons, så skroter du den! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 E36 eller E46? Alltid noen som skal ha noen småting til disse. Så lenge du lar ting gå for 1-200 kr så får du sikkert unna en hel del. Spørsmålet er om du har plass og ork til å ha bilen stående hos deg en stund. Det går an å plukke av noen deler, men det ender ofte opp med at folk vil ha det du nettopp har kastet. Veldig forskjellig hva folk velger å beholde og ikke minst hva enkelte mener ting er verdt. Skulle ha en brukt del til en E39 og kontakta en som hadde riktig delebil, der var delen kastet. Kontaktet en annen kar med en delebil og han skulle ha over 1000-spenn, det ble ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå