steinjarle Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Bygget på Volkswagens MEB-plattform.Seat viser lekkert nytt el-SUV-konsept Lenke til kommentar
oophus Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Syntes fronten var stilig, men jeg fikk assosiasjoner av Hyundai Accent av siden der, sånn om man dekker fronten med hånda. Men liker både front og halepartiet på den, samt interiøret så friskt og behagelig ut. Dog det blir vell neppe slik til produksjonen, og den forandres vell til lukseriøst 4 seter, til 5 seter? Håper setene blir slik som her. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Slike konseptbiler er dessverre full av ting som ikke fungerer i produksjon. Lysende logo foran, sømløse vinduer, konseptseter som fungerer helt frem til man tester airbaggene osv. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ser frem til ordentlige SUV kommer. Fram til nå har det vært bare små SUV som ligner mer på en Sedan. Vil ha en elektrisk SUV mer mot sånne som, Toyota RAV4, Toyota Land Cruiser, Range Rover, Land Rover, etc. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Volvo og flere produsenter er rå på konseptbiler, når de når butikkene ser de ut som et uinteressant gjesp. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Volvo og flere produsenter er rå på konseptbiler, når de når butikkene ser de ut som et uinteressant gjesp. Er vel dessverre slik at en konseptbil hadde blitt smadra i en kollisjon Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Liker bildekarusellen som kommer opp når jeg klikker på et bilde, men er det mulig å få med hovedbildet i denne også? Det er gjerne det bildet jeg helst ville sett i større format. 2 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Er ikke derre bare Seat sin versjon av VW ID Crozz?På samme måte som Seat el-Born er mer eller mindre identisk med VW ID.3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Jeg ser mange forskjeller på den røde som ble utstilt og 3D-modellen:- Seteryggene- Dørhåndtak- Frontlykter - Sidespeil- Felger- Konturene av sidene på bilenDen ferdige versjonen blir kanskje ennå kjedeligere enn den på bilutstillinga i Geneve. Endret 5. september 2019 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå