bcorny Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Noen som har peil på jbuilder og java? Noen bra hjelpesider eller bøker? Har også et spesifikt spørsmål... Hvordan får man et indre vindu i et ytre, som f.eks i excel. (I visual c++ kaller man det multiple dokuments) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Java How to Program av Deitel&Deitel er absolutt å anbefale, JBuilder kommer også med masse bra dokumentasjon/tutorials. Når deg gjelder interne vinduer (er det ikke MDI det kalles), heter det javax.swing::JInternalFrame. Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Når jeg la inn JBuilder fikk jeg beskjed om at det ikke skulle være noen mellomrom i pathen som den ble installert på. La den likevel på "Program FilesJBuilder6" og merket at tutorials ikke funket. Er det ingen måte å få den inn i Program Files katalogen? Kan jeg skrive Progra~1JBuilder6 tro? Og er det andre ting som ikke funker pga mellomrom i pathen? Merket også at den la inn jdk1.3.1 automatisk. Denne har jeg allerede fra før et annet sted på hd. Noen som vet hvordan man installerer kun JBuilder Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvis du har lastet ned JBuilder, må du nok laste ned dokumentasjon i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå