AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hei! Skal bruke Canesten vaginalkapsel, men synes den var litt vanskelig å føre inn. Etterhvert så sprakk den og inneholdet begynte å renne ut av den. Er det mulig å tømme ut innholdet i en annen beholder eller på fingrene og bare føre den kremen inn i skjeden? Jeg kan ikke tenke meg at selve kapselen inneholder en del av virkestoffet, men tror at den gir mer langsom opptak av virkestoffet og er da usikker på hvordan jeg skulle ha påført innholdet alene (f.eks 1/3 pr.dag, alt på en gang, eller annet). Hva tenker dere? Kjenner dere til andre kapsler eller tabletter mot sopp i skjeden som er av mindre størrelse en Canesten myk vaginalkapsel? Anonymous poster hash: 121ca...e7a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det står i vedlegget at dette skjer og at du kan få biter av det i trusa. Derfor blir du anbefalt å sette den inn rett før du skal legge deg, da har virkestoffene fått tid til å virke selv om du får masse biter i trusa. Er en del av ''opplevelsen''. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Hei! Takk for svar. Den sprakk før jeg hadde fått plassert den innvending. Hadde forsøkt å sette den inn, men det kjennes rart ut når den bare ligger helt ytterst i åpningen og jeg fikk den ikke lenger inn akkurat da, så jeg tok den ut. Må kjøpe ny kapsel og kommer nok bare til å forsøke igjen. Hadde bare vært enklere med en smalere kapsel eller å smøre innholdet (som man tømmer fra kapselen) innvendig med fingrene. Kan kanskje forsøke å bruke applikatoren neste gang. Greit å være forberedt på klumper da. Anonymous poster hash: 121ca...e7a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Alltid brukt applikatoren som følger med, har aldri prøvd å sette den inn som en vanlig tampong. Bare å legge ett bind eller ett truseinnlegg i trusa også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå