NTB - digi Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Over 2 millioner bruker Digipost Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ja, men det er faen meg ikke frivillig! 9 Lenke til kommentar
Ivar Nesje Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hver "bruker" av digipost har i fått i snitt 50 meldinger, 17 av dem bare siste året. Det blir betyr at for en vanlig bruker går det måneder mellom hver melding i digipost. 4 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ser at jeg fortsatt tilhører flertallet. Har ikke hatt behov for Digipost eller konkurrentens løsning ennå. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ja, men det er faen meg ikke frivillig! Jo, det er det. Jeg har med vilje unngått digitale postkasser da jeg mener epost + lenke til AltInn eller tilsvarende, bak BankID, er mye bedre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Digipost er en underlig ting. Ramler liksom mellom alle stoler, både teknisk og praktisk. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jo, det er det. Jeg har med vilje unngått digitale postkasser da jeg mener epost + lenke til AltInn eller tilsvarende, bak BankID, er mye bedre. "eller tilsvarende" er vel nettopp det Digipost er? Du får jo beskjed på mail at det er kommet post i Digipost. Lenke til kommentar
seventhwave Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Kan noen av dere som benytter Digipost fortelle meg om det er enkelt å svare på en melding man har fått i Innboksen? Slik som man av og til gjør med vanlig e-post, og helt uten av avsender av den oppprinnelige meldingen har tilrettelagt noe spesielt for toveiskommunikasjon? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Niks her bruker jeg ikke DigiPost og har ingen planer om det heller. Vil de sende meg noe dokument elektronisk så kan de få min offentlige nøkkelen slik at de kan sende det på epost. Hvis ikke? Da får de sende det i posten så streng er jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Digipost er flott. Da slipper jeg å reise 1500 kilometer for å få fysiske brev som er sendt til min bostedsadresse. I stedet kan de sendes elektronisk til meg uten at jeg trenger å spre mailadressen min til alle tvilsomme firmaer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå