Eriksendrul Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg spiller med headsett,Ser på filmer osv med høyttalere Før kunne jeg høyereklikke på lydikonet, trykke "Avspillingsenheter" og bytte mellom dem. Men nå har Windows 10 oppdatert seg..... Nå må jeg inn i "Lyd" kontrollpanel, for så og finne frem til avspillingsenheter Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre bytte av lydenheter litt enklere? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Trykk lydikonet. Trykk pilen ved navnet på utgansenheten... velg ny... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Trykk lydikonet. Trykk pilen ved navnet på utgansenheten... velg ny... Lyden bytter ikke da, har prøvd. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Opplever normalt sett at jeg ikke får endret lydutenhet for en del programmer/spill hvis de allerede kjører hvis jeg trykker på lydikonet. Slik at det vel vært i årevis på flere pc-er. Så når man prøver denne måten å bytte på, sjekk at programmet du skal ha lyd fra ikke kjører... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. september 2019 Forfatter Del Skrevet 5. september 2019 Opplever normalt sett at jeg ikke får endret lydutenhet for en del programmer/spill hvis de allerede kjører hvis jeg trykker på lydikonet. Slik at det vel vært i årevis på flere pc-er. Så når man prøver denne måten å bytte på, sjekk at programmet du skal ha lyd fra ikke kjører... Sjekket dette, det eneste som fungerer er og endre "default" på lydenhet, men men... Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Snabbast sättet är att göra en shortcut till den "gamla" panelen. Control Panel - Hardware and Sound - Högerklicka på sound, create shortcut till desktop (eller var du nu vill ha den) Vipps så går det fortare att komma dit åtminstone. Alternativet är att du trycker på "högtalaren" nede till höger, så trycker du pilen och välger output Endret 5. september 2019 av mackanz 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Klikk med venstre muse knapp på høyttaler ikonet. Og pilen. Funker ikke det ? https://tunecomp.net/switch-sound-output-headphones-speakers-windows-10/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Jeg bruker AudioSwitch til dette formålet. https://github.com/sirWest/AudioSwitch Du kan også skjule alle irrelevante lydenheter slik at det blir ryddig. Husk å velg "Hide device from switch list" og trykk deretter på "save settings" på hver enhet som du ønsker å skjule. Endret 5. september 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Klikk med venstre muse knapp på høyttaler ikonet. Og pilen. abcde.JPG Funker ikke det ? https://tunecomp.net/switch-sound-output-headphones-speakers-windows-10/ nope Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Jeg høyreklikker på lyd ikonet i task bar, "open sound settings" og velger riktig utgang fra drop down menyen..ikke vanskelig akkurat..trenger ikke trykke OK engang det bare switcher. Nesten like komplisert som å skifte kanal på tv'n Endret 6. september 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Jeg høyreklikker på lyd ikonet i task bar, "open sound settings" og velger riktig utgang fra drop down menyen..ikke vanskelig akkurat..trenger ikke trykke OK engang det bare switcher. Nesten like komplisert som å skifte kanal på tv'n Veldig flott at det er så enkelt. Men nå har det seg slik at det ikke fungerer. Lyden vil ikke komme ut av ønsket enhet med mindre jeg går inn i kontrollpanel,lyd,avansert og bytter default osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå