Niklasp Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Bare den som legger ut innlegget kan se antallet.Vurderer å skjule «likes» på Facebook 1 Lenke til kommentar
cicianette Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 nå må facebook sutte. la oss få beholde Likes som det er. synes det er fint å se hvor mange som liker det jeg lagger ut så slutt å overstyr oss. SJERP DERE 3 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 nå må facebook sutte. la oss få beholde Likes som det er. synes det er fint å se hvor mange som liker det jeg lagger ut så slutt å overstyr oss. SJERP DERE Denne gangen fant hun kode i Facebooks Android-app, som skjulte mengden likes et innlegg hadde fra alle brukere. Den eneste som kan se antallet likes er den som har publisert innlegget. Du kan med andre ord fortsatt se hvor mange likes du har fått. Men du kan ikke nødvendigvis se hvor mange likes andre har fått på sine poster. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hvis de vil gjøre verden til et bedre sted så burde de bare legge ned virksomheten. Inntil da er alt brukerens ansvar. 4 Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Syns det er et bra tiltak 1 Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Flott, en fin mulighet for å poste et bilde av fake likes..lol 1 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Mye bedre hvis brukerne selv kan velge å skjule antall likes. 2 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Blir mange screenshots og deling av innlegget på siden egen side da så andre kan se hvor populært innlegget er.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Disse tallene skaper avhengighet, så hvorfor ikke. Men det burde jo vært noe tilsvarende for brukerne som poster og, at de f.eks må aktivt trykke på emojiene for å få opp hvor mange / hvem som trykka. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Vel. Er det ikke bare å lese antall svar som innlegget har fått og så skumlese kommentarene? Det ville jeg selv ha gjort. Ellers så lønner det seg å være kreativ når man skriver og poster, da får man mer respons fra leserne. Ikke moro når folk uteblir. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Du kan med andre ord fortsatt se hvor mange likes du har fått. Men du kan ikke nødvendigvis se hvor mange likes andre har fått på sine poster. Men da kan jo ikke andre se hvor populær jeg er så hva er da vitsen?!?!11 (Ja, det var sarkasme.) 1 Lenke til kommentar
Sindre Sømme Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 nå må facebook sutte. la oss få beholde Likes som det er. synes det er fint å se hvor mange som liker det jeg lagger ut så slutt å overstyr oss. SJERP DERE Denne gangen fant hun kode i Facebooks Android-app, som skjulte mengden likes et innlegg hadde fra alle brukere. Den eneste som kan se antallet likes er den som har publisert innlegget. Du kan med andre ord fortsatt se hvor mange likes du har fått. Men du kan ikke nødvendigvis se hvor mange likes andre har fått på sine poster. Dette stod det ingenting om i tittelen, stakkaren har da lite mulighet til å fått med seg den delen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg