Luske_Ludvig Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Hei nå har vi fått dekket på bakhjul. Helt ok og deilig å slippe stadig luftfylling. Dekk har samme dimmensjon som gammelt. Men allikevell 2 cm mindre diameter og helt umulig å få på uten "overtalelse. Dvs silikon / glidemiddel om du har og verktøy. Lastestropper var bra verktøy i kombinasjon med dekkspake. Lenke til kommentar
Eddh Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Skulle bytte slange på min el scooter. Gikk greit og få av dekket. Men helt umulig og få på dekket igjen ? noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. august 2020 Forfatter Del Skrevet 19. august 2020 Eddh skrev (3 timer siden): Skulle bytte slange på min el scooter. Gikk greit og få av dekket. Men helt umulig og få på dekket igjen ? noen som har noen tips? Det er forskjell på hjul, dekk og slanger. Men: Kjøp dekkspaker av plast på clas ohlson. Du må bruke tid på å lære å bruke dem riktig. Lenke til kommentar
Eddh Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Taurean skrev (7 timer siden): Det er forskjell på hjul, dekk og slanger. Men: Kjøp dekkspaker av plast på clas ohlson. Du må bruke tid på å lære å bruke dem riktig. Åja, men da skal jeg prøve det ? virker jo som dekket er for stivt og for lite, så umulig og få det på igjen. Så noen la dekket i micro i noen minutter for og mykne opp, men hjalp lite på mitt dekk Lenke til kommentar
Tom Tallak Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) Taurean skrev (På 2.9.2019 den 23.41): Foranledning: Min HX X7 er antageligvis veldig lik i dekk som de fleste andre lignende produkter. 8.5 tommers dekkomkrets. Har andre prøvd å skifte slange eller dekk? Å få av dekket er ikke direkte en enkel oppgave! Men jeg har klart det. Bare spør spørsmål angående hjulskifte. Husk at det ikke er umulig ^^ Det er bare en temmelig vrien jobb. Du klarte nå i hvertfall å få slangen på igjen. Ventilen på dekket var helt umulig å få inn gjennom hullet i felgen. Måtte gi opp (E-wheels E2S pro). Det var så vidt jeg fikk ut ventilen på den gamle slangen. Endret 16. september 2020 av Tom Tallak Mer tekst 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå