Gå til innhold

Sirkel med lyn inni


Gjest Slettet+234981

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+234981

Samsung a50 som er ca en måned gammel, fungerer helt utmerket men merket noe spesielt når jeg slo den av for bytting av simkort. Når jeg skal slå den på igjen og ikke holder av/påknappen inne lenge nok til at telefonen gir fra seg den lille vibrasjonen som indikerer at den slår seg på så kommer det opp en sirkel med lyn inni opp på skjermen noen sekunder. Dette symbolet kommer altså opp hvis jeg slipper knappen for tidlig. Hva skal det være godt for, noen som har opplevd det samme ?

 

Jeg må holde knappen inne en stund, kanskje minimum 60-70% av tiden som trengs for å slå på telefonen. Et raskt trykk er ikke nok til å få det symbolet til å vises.

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981

Etter litt desperat googling ser jeg at et par andre med Samsung a50 rapporterer omtrent det samme. Mulig det er en wierd bug.

 

Har forstått at det symbolet er ment å vises når laderen er tilkoblet og telefonen ikke tar imot lading.

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar

Det går gjerne i kategorien instrumentfeil, altså indikasjon av problem uten at det er et problem.

Virker som telefonen tror det er noe galt og tolker det som strømmangel, mens "problemet" var at knappen ble sluppet for tidlig.

Kan antagelig rettes med en oppdatering, dersom det er meldt inn og de tar tak i det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Det går gjerne i kategorien instrumentfeil, altså indikasjon av problem uten at det er et problem.

Virker som telefonen tror det er noe galt og tolker det som strømmangel, mens "problemet" var at knappen ble sluppet for tidlig.

Kan antagelig rettes med en oppdatering, dersom det er meldt inn og de tar tak i det.

Dette virker veldig sannsynlig ja. Tipper det er årsaken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Trolig ladesymbolet som du ser når du lader.

 

Forøvrig hadde jeg en A70 og den hadde så mye feil på seg at jeg fikk levert den tilbake til butikken.

Når jeg lader kommer det opp en (animert) sirkel med antall prosent kapasitet på batteriet opp, så det ser annerledes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...