Volvo 850 og redbull Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hei. Jeg har en Volvo 850 mod 95-97. Jeg har sjekket feilen på ABS en og det viser seg at jeg har på VF, HF, VB en feil. Som jeg ikke forstår helt. Det står at den har signalavbrudd i sensorkrets, hva vil det si? Og på HB så står det periodisk ekstrapolasjonsteller? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Er vel intern feil i styreenhet siden du får feil på alle sensorer Lenke til kommentar
gustæv Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Det er veldig vanlig med intern feil i ABS styreenhet i de bilene. Lenke til kommentar
Volvo 850 og redbull Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Da jeg diagnoser det, fikk jeg feilkoder som betyr at det er åpen eller kortslutning i kablene. Så det må være en hoved kabel som er gående, ellers må det være selve modulen. Men skal undersøke det dere sa. Kan være mulig det og Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Tuller ikke. Start med å sjekke relevante sikringer Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Sjekk også om batteriet er friskt. Lenke til kommentar
Volvo 850 og redbull Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Har sjekket sikringen og den fungerer, ka som skal sjekkes på batteriet da, hva skal jeg se etter? Lenke til kommentar
Volvo 850 og redbull Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Har sjekket sikringen og den fungerer, ka som skal sjekkes på batteriet da, hva skal jeg se etter? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Sjekk at du har ca. 14V spenning på batteriet med motor i gang og rundt 12,6V med motoren av, et par timer etter motoren er stoppet. Evt. mål spenningen om morgenen før du starter. Edit: Og sjekk at toppen av batteriet er rent og pent og ingen korrosjon på eller rundt polene. Sjekk at de sitter godt fast. Endret 9. september 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
Volvo 850 og redbull Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Ok, skal test ut det litt senere. Lenke til kommentar
Volvo 850 og redbull Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Batteriet fungere som den skal, ABS modulen fra volvo 850 93 mod. Vil den pass på volvo 850 97 modell. Hørte de bilene ble levert er 2 forskjellige utgaver. Fra 1995 og opp er så skal de være identiske like. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Du må lese av delenummeret, må ha samme nummer. Du får også kjøpt overhale enheter på eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå