AmaZe Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg bilr sikkert fornøyd med min siemens sx1 som ligger på postsentralen i trondheim og venter på første virkedag før jeg kan hente den . har selv en sliten stor murstein i lomma. 5510 Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hadde SX1 hatt ekte MMS så hadde jeg solgt Nokia 6600'en og kjøpt meg en SX1 lett men siden begge telefonene har handicap MMS så venter jeg til Sendo X kommer ut i England og kjøper den. Den skal ha ekte MMS med lyd og slides i følge websidene til Sendo Vad då "ekte mms"? Er det noe som en har praktisk bruk for? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Han har tydeligvis bruk for det. Selv så klarer jeg meg med å sende mms uten midi filer eller hva han mente. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Greit nok det, men jeg lurer på hva "ekte mms" _er_? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Greit nok det, men jeg lurer på hva "ekte mms" _er_? ekte mms er vel da mms som har alt en mms kan by på.. slides, bilder, tekst, bakgrunnsfarge, tekstfarge, melodi, video, og sikkert mer jeg ikke veit.. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Okei. arehei: Jeg ser at du eier SX1, er du fornøyd med den? (glem tasteoppsett i denne omgang) Er menyer like intuitivt som Nokia var i sine glansdager? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Okei. arehei: Jeg ser at du eier SX1, er du fornøyd med den? (glem tasteoppsett i denne omgang) Er menyer like intuitivt som Nokia var i sine glansdager? Det er jo nokia som har laget SX1 sine menyer (mer eller mindre ihvertfall), så de er fine og gode de ja. Trenger ikke å glemme tasteoppsettet, for det funker ålreit, bare veldig tregt i starten. En liten ting jeg stusser over though er innstillinger menyen. Fra hovedmenyen kan man gå inn på Innstillinger, derfra går man inn på Innst. Inne på denne Innstillinger menyen kan man da velge Telefon og Tlf Innstillinger.. ikke no big deal, men litt dårlig formulert/satt opp av dem Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) arehei: Av de telefoner du har hatt før, fremstår dette som den mest komplette? Vil du anbefale SX1? Et siste spm: Skjermen, blir den lett ripete? Endret 26. desember 2003 av Silkerampen Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 arehei: Av de telefoner du har hatt før, fremstår dette som den mest komplette? Vil du anbefale SX1? Et siste spm: Skjermen, blir den lett ripete? synes SX1 er en veldig fin telefon og vil anbefale den. Om man er redd for å prøve noe nytt vil jeg ikke anbefale den, da heller 6600 er et godt valg. om skjermen blir lett ripete anet jeg ikke, i og med at jeg har hatt den 3 dager nå og behandler den som gull.. skulle ikke tro den blir det. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dette er helt off-topic! Men arehei, ser at du har eid mange mobiler iløpet av kort tid!!! hvorfor bytter du dem så ofte og åssen har du råd til det? jobber du i mobilbransjen!? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kanskje han er som meg som liker å teste ut det aller nyeste som har kommet på markedet? Jeg driver og bytter mobiltelefoner ganske ofte. Kommer det en ny mobil jeg syns ser litt interessant ut så kjøper jeg den. Ender oftest med å selge den for så å kjøpe en annen etter en stund. Har nå 6600 som jeg skal ha en god stund. Tror heller jeg venter til det kommer mobil med mega pixel kamera før jeg kjøper en ny. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Okay, tenkte meg at det var no sånt ja! Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har hatt Siemensen i 3 dager nå. Er knall fornøyd. Anbefaler den til de fleste som er på utkikk etter en enhet med det meste. Personlig har jeg ingen erfaringer med N6600, så hvem som er best blir vanskelig å si for meg.. (det er jo opp til hver enkelt..) Men hvis du først er på utkikk etter en smartphone, så kommer SX1 til å innfri! Off Topic: (PS: Skal skaffe meg MMC kort.. Noen merker jeg burde styre unna/satse på??) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 its perfect, nearly holy næsj,hakke radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå